Thomie Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Hei. Jeg har digitalt bakkenett og har en gammel HD dekoder fra canal digital som jeg gjerne skulle ha byttet. Har sett meg ut PVR 5720-dekoderen, men er usikker på om jeg kan bruke den. Jeg har nemlig kun vanlig coax antennekabel, og har fått høre at jeg må bruke en multimediakabel. Stemmer dette? Coax: Multimedia: Endret 19. juli 2014 av Thomie Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Begge er coax, men det er forskjellige plugger. Du trenger en såkalt F-connector Lenke til kommentar
Thomie Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Aah;) Men da skal jeg gå tak i en slik adapter! Takk! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Hei. Jeg har digitalt bakkenett og har en gammel HD dekoder fra canal digital som jeg gjerne skulle ha byttet... FYI: Du bruker ikke digitalt bakkenett når du har Canal Digital. Da har du kabel-TV (eller parabol/satellitt-TV). Lenke til kommentar
Thomie Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Ja, hadde nok stemt det. Men viste seg at jeg har RiksTV, og ikke CD :-) Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Men da skal du ikke kjøpe en Canal Digital-dekoder... Lenke til kommentar
Thomie Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Nei, helt riktig. Ble bare ball dette fant imidlertid en RiksTV pvr dekoder jeg heller vil gå for, så antennesvaret ga meg uansett en løsning Står forøvrig i et nytt dilemma nå, og det er at RiksTV mener deg er nødvendig å melde eierskifte på dekoderen jeg skal kjøpe for at den skal virke hos meg. Høres dette logisk ut? I mitt hode er det programkortet som styrer tilgangen, og ikke selve dekoderen? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Dekoder og kort må stå på samme eier. Slik er på med CD og dersom RiksTV sier du må melde eierskifte på dekoderen deres er nok slik hos dem også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå