Tryminator Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Hei. Hver gang jeg starter opp datamaskin min har jeg ikke tilgang til nettet. Den oppdager ikke at det står i en internett kabel. Løsningen jeg bruker er å installere killer network driver på nytt hver gang jeg starter pcen. Håper det er en annen måte :-) Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Jeg kan ikke fordra killer network. Lager like mye trøbbel på mine 4 hovedkort med det på. Hjalp for meg å boote og høyreklikke på ikonet nederst ved klokka og trykke exit. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Det er en elegant måte å få fast tilgang til en maskin. Og dette viruset får du nok ikke fjernet eller? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Det er en elegant måte å få fast tilgang til en maskin. Og dette viruset får du nok ikke fjernet eller? ? Virus? Hvordan kommer man til den konklsjonen ut fra det TS oppgir? Killer Network er vel strengt talt helt legitim maskinvare, som vel og merke er noe håpløs. Endret 19. juli 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Skal tenke på det neste gang jeg kjøper hovedkort Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Jeg kan ikke fordra killer network. Lager like mye trøbbel på mine 4 hovedkort med det på. Hjalp for meg å boote og høyreklikke på ikonet nederst ved klokka og trykke exit. Hvilke ikon nederst ved klokka? Har windows 8.1 Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Hm bruker win 7, der er det her ( ikke på denne maskinen dog, hater killer network) Kanskje du kan gå til prosesser og drepe den der? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Det er en elegant måte å få fast tilgang til en maskin. Og dette viruset får du nok ikke fjernet eller? ? Virus? Hvordan kommer man til den konklsjonen ut fra det TS oppgir? Killer Network er vel strengt talt helt legitim maskinvare, som vel og merke er noe håpløs. Ja. spionprogram er et bedre ord. http://www.digifix.no/virus-trojaner-malware/ Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Det er en elegant måte å få fast tilgang til en maskin. Og dette viruset får du nok ikke fjernet eller? ? Virus? Hvordan kommer man til den konklsjonen ut fra det TS oppgir? Killer Network er vel strengt talt helt legitim maskinvare, som vel og merke er noe håpløs. Ja. spionprogram er et bedre ord. http://www.digifix.no/virus-trojaner-malware/ Tror ikke det er spionprogram eller virus eller noe sånt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå