Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilke felger er dette og hva er de verdt?

Anbefalte innlegg

Har et sett med Melber-felger. Er 17-tommere og antar de er 8,5 tommer brede, da de står på 235-dekk uten strekk. Én eller to av dem har litt flasset lakk i senteret som du ser på bildet, men alle fire har litt korrosjon i kantringen. Men hva heter de og hva er de verdt?

post-259235-0-12781700-1405719883_thumb.jpg

post-259235-0-94615500-1405719878_thumb.jpg

post-259235-0-42344600-1405719891_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om de er verdt litt kan jeg pusse dem opp og lakkere dem, men om de ikke er verdt noe gidder jeg nok ikke.

Ja, er dekkene som sitter på gode?

Hvis ikke kunne du jo sett på finn etter erstattere, selv hadde jeg bare fikset de hvis de ikke er for kantkjørt, litt for moro-skyld ;)

Lenke til kommentar

Tenkte egentlig det samme, om jeg får noe ekstra tid. Har ikke pussa opp felger før så kunne vært en morsom erfaring :)

Har søkt overalt, finner ingen like. Men er lite kantkjørt, bare litt på den ene. Dekkene må byttes, og nye i samme dimensjon koster minst 4-6 tusen, så er litt dyrt. Derfor jeg lurer på om de er verdt noe, om det er verdt å spandere dyre dekk på. Men siden jeg ikke finner noen andre er de jo ganske sjeldne, så sånn sett er det kanskje også verdt det. Betalte bare 800 spenn for dem uansett, så.

Lenke til kommentar

Fant ikke noe jeg heller, så kan hende det ikke er så mange av de nei.

Er ikke noe hokus pokus å lakkere felger, tok meg 2 dager første gangen og ble veldig bra.

Av og til kan du finne felger m/dekk på finn som har gode dekk verdt en del også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...