Eriksendrul Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg tenkte meg på konsert, Men jeg vet ikke 100% enda om jeg har mulighet til og dra men jeg vil heller kjøpe billett nå om det er lite igjen en og muligens gå glipp av det pga mangel av billett, Så er det noen måte man kan se hvor mange billetter som er solgt på konserter på billettservice.no ? for eks 200/500 osv ? eller Gjenværende plasser: xx Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Du kan ikke se det. Arrangører vil selge så tidlig som mulig, og å la folk vite hvor mange som gjenstår vil ofte bidra til at de blir sittende på gjerdet (dette er ekstra kjipt på utekonserter). Før i tiden kunne kommisjonærene se det gjenværende antallet på systemet sitt, men det blir mer og mer sjeldent. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 18. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2014 Du kan ikke se det. Arrangører vil selge så tidlig som mulig, og å la folk vite hvor mange som gjenstår vil ofte bidra til at de blir sittende på gjerdet (dette er ekstra kjipt på utekonserter). Før i tiden kunne kommisjonærene se det gjenværende antallet på systemet sitt, men det blir mer og mer sjeldent. Så jeg får ikke ringt inn og hørt med dem heller ? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Ingen vits i å ringe billettservice sentralt i hvert fall. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Vel, du kan satse på å få kjøpt billetter av noen som ikke kan. Det er "alltid" noen som kjøper billett, men som ikke kan - og selger det igjen. Husk at prisen på billetten skal være innkjøpspris. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Vel, du kan satse på å få kjøpt billetter av noen som ikke kan. Det er "alltid" noen som kjøper billett, men som ikke kan - og selger det igjen. Husk at prisen på billetten skal være innkjøpspris. Jeg er nesten sikker på at det ikke blir utsolgt men igjen ikke 100% og jeg har aldri vært på konsert før hvor jeg har måtte kjøpt billetter osv Bare kjedelig når den ene artisten jeg har lyst til og høre på spiller om det skulle bli fulgt osv før jeg får vite om jeg kan og før jeg får penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå