Akse Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Noen med erfaringer av DXracer sine "gamingchair" produkter? Tenker å køpe DXracer's R-Series Gaming Stol, ettersom jeg sitter opptil 6 timer +- daglig foran dataen og sliter med rygg. Og for dere som tenker: Sitt mindre foran pc'en? Neeidu, 80% av timene er jobbrelatert, nærmere forklart: Webdesign. Så om noen har noen erfaringer med disse stolene, så tar jeg gjerne imot tips og råd. Takker på forhånd! Lenke til kommentar
xeye Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Har en DXRacer stol i litt over 1 år og det er en grei stol med grei kvalitet. Armlenene er ikke noe og skryta av, formet helt fel og litt rangleaktig. Putene kunne hvert litt mjukere for behagligere bruk over lang tid. For bruk i 6+ timer ville jeg ha kjøpt noe bedre. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Hvorfor ikke gå til innkjøp av en skikkelig kontorstol som er ergonomisk utformet og beregnet nettopp for at folk skal sitte en arbeidsdag i? Håg, Kinnarps, EFG med flere. Disse koster litt mer, men du får solide stoler som varer i veldig mange år. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 Har ikke planer om å bruke fler foldige tusen på ny stol, og DXRacer har flere typer stoler, hvor noen av dem er laget til kun komfort, hvor putene er tykkere, og formene e bygget til "Pure" comfort. Så dem har å velge i, problemet er å velge den rette. Har egentlig bestemt meg for å gå for en DXRacer stol, sitter bare og funderer på hvilken type jeg skal kjøpe, etter som de leverer over 5 forskjellige typer, hvor hver har sitt eget preg. Men takker for feedback! Har en DXRacer stol i litt over 1 år og det er en grei stol med grei kvalitet. Armlenene er ikke noe og skryta av, formet helt fel og litt rangleaktig. Putene kunne hvert litt mjukere for behagligere bruk over lang tid. For bruk i 6+ timer ville jeg ha kjøpt noe bedre. Hvilken av dem kjøpte du? Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Vet ikke om dette stemmer, men ser ut til at alle er laget i kunstig skinn? Blir de ikke ganske klamme? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 Vet ikke om dette stemmer, men ser ut til at alle er laget i kunstig skinn? Blir de ikke ganske klamme? De er laget i et materiale som skal være motvirkende mot svette osv. Det de reklamere for på siden dems i værtfall. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Min erfaring med alt som er såkalt "gamer" så er det at du finner bedre produkter til samme pris. Burde i alle fall være tilfelle når det kommer til stoler. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Kan i det minste si at jeg ikke har opplevd stort bedre til stoler innen 3000kr klassen. Jeg og en kamerat endte opp med hver sin, jeg med en D-serie "Chief" og han med en U-serie "Grandmaster", og syns de begge har vært veldig fine å sitte i i lengder. Men nå har jeg ikke opplevd disse stolene fra merkene ShadowMaster nevner. Jeg skal ikke utelukke at de er fantastiske eller noe. Jeg hoppet bare på DXracer fordi de virket mye mer solid bygde enn de kontorstolene jeg hadde pleid å kjøpe i 1000-1500 kr klassen fra lokale butikker som Jysk, etc. Endret 20. juli 2014 av Drunkenvalley 1 Lenke til kommentar
skelld Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Personlig ville jeg aldri i verden ha kjøpt en gamingstol (selv om det er komfort modell) til å forebygge dårlig rygg. Shadowmaster har et veldig godt poeng med å bruke selskaper som jobber med ergonomi og at stolene er anatomisk korrekt utformet slik at ryggen er i rett posisjon. Hvis du vil kjøpe gamingstol så gjør gjerne det, men jeg tror du vil gjøre en bjørnetjeneste for ryggen din. Edit typo Endret 21. juli 2014 av skelld 1 Lenke til kommentar
xeye Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Kjøpte Venom. Og ja du blir klam i ræva og ryggen etter noen timer i stolen. Ser de har nye utgaver så e ikkje sikker på ka som er forbedret. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg vet ikke hva "Chief" stolen min bruker, men kan ikke si at jeg opplever at det blir klamt. Tror det blir litt opp til hvilken variant du velger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå