Gå til innhold

Noen med erfaringer av DXracer sine "gamingchair" produkter?

Anbefalte innlegg

Noen med erfaringer av DXracer sine "gamingchair" produkter?

Tenker å køpe DXracer's R-Series Gaming Stol, ettersom jeg sitter opptil 6 timer +- daglig foran dataen og sliter med rygg.

Og for dere som tenker: Sitt mindre foran pc'en?

Neeidu, 80% av timene er jobbrelatert, nærmere forklart: Webdesign.

Så om noen har noen erfaringer med disse stolene,

så tar jeg gjerne imot tips og råd.

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en DXRacer stol i litt over 1 år og det er en grei stol med grei kvalitet. Armlenene er ikke noe og skryta av, formet helt fel og litt rangleaktig. Putene kunne hvert litt mjukere for behagligere bruk over lang tid. For bruk i 6+ timer ville jeg ha kjøpt noe bedre.

Lenke til kommentar

Har ikke planer om å bruke fler foldige tusen på ny stol, og DXRacer har flere typer stoler, hvor noen av dem er laget til kun komfort, hvor putene er tykkere, og formene e bygget til "Pure" comfort. Så dem har å velge i, problemet er å velge den rette.

Har egentlig bestemt meg for å gå for en DXRacer stol, sitter bare og funderer på hvilken type jeg skal kjøpe, etter som de leverer over 5 forskjellige typer, hvor hver har sitt eget preg.

Men takker for feedback!

Har en DXRacer stol i litt over 1 år og det er en grei stol med grei kvalitet. Armlenene er ikke noe og skryta av, formet helt fel og litt rangleaktig. Putene kunne hvert litt mjukere for behagligere bruk over lang tid. For bruk i 6+ timer ville jeg ha kjøpt noe bedre.

Hvilken av dem kjøpte du?

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette stemmer, men ser ut til at alle er laget i kunstig skinn?

Blir de ikke ganske klamme?

De er laget i et materiale som skal være motvirkende mot svette osv.

Det de reklamere for på siden dems i værtfall.

Lenke til kommentar

Kan i det minste si at jeg ikke har opplevd stort bedre til stoler innen 3000kr klassen. Jeg og en kamerat endte opp med hver sin, jeg med en D-serie "Chief" og han med en U-serie "Grandmaster", og syns de begge har vært veldig fine å sitte i i lengder.

Men nå har jeg ikke opplevd disse stolene fra merkene ShadowMaster nevner. Jeg skal ikke utelukke at de er fantastiske eller noe. Jeg hoppet bare på DXracer fordi de virket mye mer solid bygde enn de kontorstolene jeg hadde pleid å kjøpe i 1000-1500 kr klassen fra lokale butikker som Jysk, etc.

Endret av Drunkenvalley
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig ville jeg aldri i verden ha kjøpt en gamingstol (selv om det er komfort modell) til å forebygge dårlig rygg. Shadowmaster har et veldig godt poeng med å bruke selskaper som jobber med ergonomi og at stolene er anatomisk korrekt utformet slik at ryggen er i rett posisjon.

Hvis du vil kjøpe gamingstol så gjør gjerne det, men jeg tror du vil gjøre en bjørnetjeneste for ryggen din.

Edit typo

Endret av skelld
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...