fenris1911 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Unreal Tournament 2004. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Call of duty virker kjipt i forhold til Battlefield 1942. Soldatene ser komiske ut der de humper avgårde. grunnen til at jeg sa det var fordi at uten slow motion i max payne 2 så er det ikke annet enn cs med bedre grafikk. Skyte,skyte og skyte og skyte. Tror at fordelen med å spille max payne 2 er fordi du ikke er lei det før du har runda det. noe som tar ca 4-5 timer. og det er jo slettes ikke lenge. 4-5 timer? Da har du rast gjennom i et enormt tempo (savet hele veien), uten å dvele ved inntrykkene og alle detaljene. Kjenner ikke det andre spillet, men Max Payne er noe helt annet enn cs og bare skyting. Det handler om en opplevelse, nærmest filmatisk. Blant annet er noe av det jeg likte best brettene uten skyting (drøm, tivoli). Endret 26. oktober 2003 av NuB Lenke til kommentar
HC Alexander Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Lula 3d e garantert verd pengene. Vansklig å si noe annet men det spillet må bare prøves. E du hekta på det forrige sier eg bare kjøp det neste go Lula go Lula Go lula!!!!!!!!! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Call of duty virker kjipt i forhold til Battlefield 1942. Soldatene ser komiske ut der de humper avgårde. grunnen til at jeg sa det var fordi at uten slow motion i max payne 2 så er det ikke annet enn cs med bedre grafikk. Skyte,skyte og skyte og skyte. Tror at fordelen med å spille max payne 2 er fordi du ikke er lei det før du har runda det. noe som tar ca 4-5 timer. og det er jo slettes ikke lenge. 4-5 timer? Da har du rast gjennom i et enormt tempo (savet hele veien), uten å dvele ved inntrykkene og alle detaljene. Kjenner ikke det andre spillet, men Max Payne er noe helt annet enn cs og bare skyting. Det handler om en opplevelse, nærmest filmatisk. Blant annet er noe av det jeg likte best brettene uten skyting (drøm, tivoli). Jeg så på alle cutscenes/comics, og jeg tror ikke det tok særlig mye lenger enn 4-5 timer å runne det. Latterlig kort spill, burde vært en internasjonal lov mot å lage så korte spill! Helt klart ikke verdt 4-500kr Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Kan ikke si hvor skuffa jeg er over max payne 2. Det finnes en stor forskjell fra 1'ern og det er at i 2'ern så kan man ikke kaste seg sidelengs eller bakover i slow motion. Prøv å holde inne shift mens du hopper i valgfri retning, da slenger han seg i bullettime akkurat som i 1' ern. Endret 27. oktober 2003 av thomanil Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Call Of Duty. Oppfølgeren til MoHaa um dette stemmer vel ikke? oppfølgeren til Allied Assault blir MOH: Pacific Assault hvis jeg ikke tar feil dessuten er det activision som publiserer CoD hvis jeg ikke er helt på jordet...det er ikke en oppfølger, men ett spill i samme sjanger samtidig serCoD ut til å bli bedre enn MOH:AA på alle punkt, både grafikk og gameplay messig...jeg mener, gameplay messig var MOH:aa utrolig når det kom ut...men nå har jeg ihvertfall blitt bortskjemt med muligheter for iron sight på våpen, skikkelig bra ai og slikt...ikke vet jeg... Ikkje for å være slem, men MOH: Breakthrough kommer etter MOH:AA og deretter kommer Pacific Assault... Call of Duty er IKKE oppfølgeren til MOH. Spillet er laget av Infinity Ward som er noen av de som gikk i fra 2015 som laget MOH. MOH Spearhead og Breakthrough er bare utvidelsespakker. Og det er MOH: Pacific Assault som er den egentlige oppfølgeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå