Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til lys til Passat

Anbefalte innlegg

Hei, har en VW Passat 2000. Har tenkt å kjøpe Xenonlys til bilen, hvor er det billigst å kjøpe, er ute til hovedlys og grøftelys (har ikke grøftelyktene) og tusenmetringer (kan godt være vanlig halogen/led) hvordan kan jeg kombinere dette så det ikke blir for mye? Og hvordan vet jeg hvilke typer pærer som passer min bil, er det H4?

Tror biltypen heter 5B, 5B,5 er vel 2000/2001 og nyere? Facelift-versjonen sistnevnte?

Takker for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal du ha ekte lovlig vare eller ulovlige billig-greoer?

Jeg kjøpte til min passat en gang, 300kr tror jeg jeg ga, sevsagt ikke lovlig, endte med at jeg ikke gadd sette inn, måtte jo ha demontert hver eukontroll, og det gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte til min passat en gang, 300kr tror jeg jeg ga, sevsagt ikke lovlig, endte med at jeg ikke gadd sette inn, måtte jo ha demontert hver eukontroll, og det gidder jeg ikke.

Kommer an på hva prisforskjellen er...Men betaler jo klart IKKE mer om det er snakk om tredobble summer så lenge det er "lovlig". Men hvor strenge er de på lys da?

Lenke til kommentar

Kommer an på hva prisforskjellen er...Men betaler jo klart IKKE mer om det er snakk om tredobble summer så lenge det er "lovlig". Men hvor strenge er de på lys da?

De er såpass strenge at dem ikke blir godkjent ;)

Skal du ha lovlig må du nok opp i noen tusen, det holder ikke å skifte bare pæra

Lenke til kommentar

De er såpass strenge at dem ikke blir godkjent ;)

Skal du ha lovlig må du nok opp i noen tusen, det holder ikke å skifte bare pæra

mye koster det da... finner du noen eksempler både på lovlig og ulovlig? :)

Lenke til kommentar

En kompis av meg hadde disse her http://www.ebay.com/itm/VW-PASSAT-B5-3B2-3B5-1997-2001-fog-lights-lamp-grille-set-NEW-/281040783398?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3APassat&hash=item416f560826

Du har hvertfall en del å velge mellom her http://www.ebay.com/sch/sis.html?_nkw=VW%20PASSAT%202000%202005%20BUMPER%20LOWER%20GRILLE%20GRILL%20FOG%20LIGHT%20KIT%20NEW&_itemId=281038008704

Du må kutte av grillen og finne på en måte å feste dem på. Han brukte epoxy.

Da venstre siden går ann å fint å ta ut , hvor tauekroken er, men høyre går ikke og må kuttes for å passe.

du må også skaffe deg en ny lysbryter da 3b lysbryteren ikke har instilling for grøftelys om du vil ha det lovelig da :p

Hvis du ikke vil ha det lovelig er veien å koble den til parklyset, bar kutt deg inn på kabelen og kobl til parklys. DA lyser parklys og grøftelys som er da forsåvidt lovelig å kjøre med på dagen !

Endret av Mr. D
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...