Kampsport Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Hei, har en VW Passat 2000. Har tenkt å kjøpe Xenonlys til bilen, hvor er det billigst å kjøpe, er ute til hovedlys og grøftelys (har ikke grøftelyktene) og tusenmetringer (kan godt være vanlig halogen/led) hvordan kan jeg kombinere dette så det ikke blir for mye? Og hvordan vet jeg hvilke typer pærer som passer min bil, er det H4? Tror biltypen heter 5B, 5B,5 er vel 2000/2001 og nyere? Facelift-versjonen sistnevnte? Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 skal du ha ekte lovlig vare eller ulovlige billig-greoer? Jeg kjøpte til min passat en gang, 300kr tror jeg jeg ga, sevsagt ikke lovlig, endte med at jeg ikke gadd sette inn, måtte jo ha demontert hver eukontroll, og det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 18. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2014 skal du ha ekte lovlig vare eller ulovlige billig-greoer? Jeg kjøpte til min passat en gang, 300kr tror jeg jeg ga, sevsagt ikke lovlig, endte med at jeg ikke gadd sette inn, måtte jo ha demontert hver eukontroll, og det gidder jeg ikke. Kommer an på hva prisforskjellen er...Men betaler jo klart IKKE mer om det er snakk om tredobble summer så lenge det er "lovlig". Men hvor strenge er de på lys da? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 skal du ha ekte lovlig vare eller ulovlige billig-greoer? Jeg kjøpte til min passat en gang, 300kr tror jeg jeg ga, sevsagt ikke lovlig, endte med at jeg ikke gadd sette inn, måtte jo ha demontert hver eukontroll, og det gidder jeg ikke. Kommer an på hva prisforskjellen er...Men betaler jo klart IKKE mer om det er snakk om tredobble summer så lenge det er "lovlig". Men hvor strenge er de på lys da? De er såpass strenge at dem ikke blir godkjent Skal du ha lovlig må du nok opp i noen tusen, det holder ikke å skifte bare pæra Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 skal du ha ekte lovlig vare eller ulovlige billig-greoer? Jeg kjøpte til min passat en gang, 300kr tror jeg jeg ga, sevsagt ikke lovlig, endte med at jeg ikke gadd sette inn, måtte jo ha demontert hver eukontroll, og det gidder jeg ikke. Kommer an på hva prisforskjellen er...Men betaler jo klart IKKE mer om det er snakk om tredobble summer så lenge det er "lovlig". Men hvor strenge er de på lys da? De er såpass strenge at dem ikke blir godkjent Skal du ha lovlig må du nok opp i noen tusen, det holder ikke å skifte bare pæra mye koster det da... finner du noen eksempler både på lovlig og ulovlig? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Litt info: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1407031 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 h1 på langlysa, og h7 på nærlysa. Hadde xenon kun i langlysa og det gjorde ekstremt forskjell på min 2000 mod passat. Anbefaler ikke å ha xenon i nærlysa, det blender altfor mye og det hjelper ikke å skru ned lyktene. Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Okay, hva med bare Xenon i grøftelysa da? Og da må jeg jo ha tak i grøftelykter også ettersom bil min ikke har det, legger inn bilde av fronten Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) En kompis av meg hadde disse her http://www.ebay.com/itm/VW-PASSAT-B5-3B2-3B5-1997-2001-fog-lights-lamp-grille-set-NEW-/281040783398?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3APassat&hash=item416f560826 Du har hvertfall en del å velge mellom her http://www.ebay.com/sch/sis.html?_nkw=VW%20PASSAT%202000%202005%20BUMPER%20LOWER%20GRILLE%20GRILL%20FOG%20LIGHT%20KIT%20NEW&_itemId=281038008704 Du må kutte av grillen og finne på en måte å feste dem på. Han brukte epoxy. Da venstre siden går ann å fint å ta ut , hvor tauekroken er, men høyre går ikke og må kuttes for å passe. du må også skaffe deg en ny lysbryter da 3b lysbryteren ikke har instilling for grøftelys om du vil ha det lovelig da Hvis du ikke vil ha det lovelig er veien å koble den til parklyset, bar kutt deg inn på kabelen og kobl til parklys. DA lyser parklys og grøftelys som er da forsåvidt lovelig å kjøre med på dagen ! Endret 19. juli 2014 av Mr. D Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Høres ut som mye jobb? Har ikke gjort dette før... Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Noen som har erfaring som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
BMWgutt85 Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Hva med å bare sette inn DRL i støtfanger da? Lett å montere og koster ikke all verden. Som f.eks denne : http://www.ekstralys.no/products/led-kjorelys-drl-v1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå