Gjest safeyellow Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Hei! Jeg hadde satt ekstremt stoooor pris på hjelp. Det har seg sånn at jeg har installert the Sims 3 på min mac og spilt dette uten problemer. Men for å få enkelte fordeler (møte andre simmer man selv har laget i nabolaget osv), er man nødt til å være innlogget på sin sims-bruker når man spiller. Når jeg prøver å logge inn får jeg beskjed om at spillet må oppdateres. Har prøvd utallige ganger, men før den eviglange oppdateringen fullføres, avsluttes den bare plutselig uten at oppdateringen blir gjennomført. Har til og med avinstallert hele spillet og prøvd igjen, men det funker fortsatt ikke. Nå får jeg ikke engang startet spillet uten å ha gjort den nyeste oppdateringen. Noen som vet hvordan jeg kan få til en vellykket oppdatering uten at den plutselig avsluttes? #desperat Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Hei SikkerGul! 1. Sikkerhetskopier(Kopier til ein annan lokasjon) "saveane" dine. Dei ligge mest sansyleg brukarnamnet/Dokument/Electronic Arts/The Sims/ Har ikkje sims så er ikkje heit sikker på lokasjon. 2.Last ned manual patch: http://llnet.thesims.cdn.ea.com/sims/u/f/sims3/mac/To-9355-1.67.2.024002.tgz 3. Installer oppdateringa. Lenke til kommentar
Gjest safeyellow Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Hei SikkerGul! 1. Sikkerhetskopier(Kopier til ein annan lokasjon) "saveane" dine. Dei ligge mest sansyleg brukarnamnet/Dokument/Electronic Arts/The Sims/ Har ikkje sims så er ikkje heit sikker på lokasjon. 2.Last ned manual patch: http://llnet.thesims.cdn.ea.com/sims/u/f/sims3/mac/To-9355-1.67.2.024002.tgz 3. Installer oppdateringa. Ååå tusen hjertelig takk, endelig gikk det! Takk for at det finnes genier som deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå