DogeWow Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Hei! Åssen er det med å bytte studie i UIA? Jeg kom inn i maskin-studiet, og det var ikke akkurat mitt førstevalg. Så hvis jeg ikke skulle like det, er det da mulig å bytte studie til f.eks Datateknikk? Lenke til kommentar
niloy Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Hør med UiA om det, de kan evt ordne noe for deg. Stpr du ikke på venteliste til datateknikk? Lenke til kommentar
DogeWow Skrevet 18. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2014 Data var under maskin i prioriteringslisten min så den falt bort. Men nå tok jeg det som bare et eksempel da ^^ Lenke til kommentar
fapmonsta Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Da må i så fall noen droppe ut av data, så det skal bli ledig plass. De kan jo ikke gi deg en plass når det er fullt. Lenke til kommentar
DogeWow Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Jeg skjønner det, men hvor vanlig er det at folk dropper ut? Og hvor tidlig i studiet? Lenke til kommentar
fapmonsta Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Jeg skjønner det, men hvor vanlig er det at folk dropper ut? Og hvor tidlig i studiet? Det er ikke veldig vanlig at folk dropper ut fra linjene, mange som stryker men de pleier bare å ta eksamene opp igjen. Kom selv inn på data UIA, så om du er heldig så dropper jeg ut Lenke til kommentar
niloy Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 En del som heller ikke møter opp første skoledag, da er det noen ledige plasser. Anbefaler deg å ta kontakt med opptakskontoret ved UiA, de kan hjelpe deg! Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Når noen studieplasser blir ledige, er det førstemann til mølla, iallfall på UIA (studerer der selv). Så pass på og følg med om noen blir ledige. Du kan vell bytte fram til 15 september om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå