herzeleid Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Heisann. Jeg skulle akkurat til å laste ned Destiny betaen da jeg fikk beskjed om at "systemet måtte aktiveres". Jeg fulgte instruksene for dette og fikk da beskjed om at kontoen min allerede har to aktiverte systemer og at jeg må deaktivere et annet. Det rare er at jeg kun har brukt den maskinen jeg har så jeg har ikke noe å deaktivere. Noen ideer? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Meiner om du logger inn på websiden kan du få liste over enheter. Viser den 2 stk kan du fjerne den ene (tror jeg). Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Heisann. Jeg skulle akkurat til å laste ned Destiny betaen da jeg fikk beskjed om at "systemet måtte aktiveres". Jeg fulgte instruksene for dette og fikk da beskjed om at kontoen min allerede har to aktiverte systemer og at jeg må deaktivere et annet. Det rare er at jeg kun har brukt den maskinen jeg har så jeg har ikke noe å deaktivere. Noen ideer? har du hatt flere ps3`er? isåfall må du kontakte sony å få dem til å deaktivere de allerede eksisterende konsollene, viss du ikke gjør dette før du formaterer/selger evt får en ny konsoll så vil alle de tidligere konsollene fortsatt være aktiverte.... viss ikke har noen andre brukt din konto så du bør kontakte sony uansett Meiner om du logger inn på websiden kan du få liste over enheter. Viser den 2 stk kan du fjerne den ene (tror jeg). dette kan kun sony gjøre, går ikke å manuelt deaktivere konsoller lenger så sant man ikke gjør det på selve konsollen Endret 18. juli 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Et mulig å deaktivere inne på Sony Entertainment Network siden, men da deaktiverer man alle konsoller, er ikke mulig å deaktivere en og en derfra Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2014 Takk for alle svar hittill. Et mulig å deaktivere inne på Sony Entertainment Network siden, men da deaktiverer man alle konsoller, er ikke mulig å deaktivere en og en derfra Kunne du gitt meg en link til den siden man gjør det? Prøvde å finne den nå men var visst ikke så kjapp som jeg trodde Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Takk for alle svar hittill. Et mulig å deaktivere inne på Sony Entertainment Network siden, men da deaktiverer man alle konsoller, er ikke mulig å deaktivere en og en derfra Kunne du gitt meg en link til den siden man gjør det? Prøvde å finne den nå men var visst ikke så kjapp som jeg trodde http://www.sonyentertainmentnetwork.com/no-no/home/ Google is my friend Endret 18. juli 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Takk for alle svar hittill. Et mulig å deaktivere inne på Sony Entertainment Network siden, men da deaktiverer man alle konsoller, er ikke mulig å deaktivere en og en derfra Kunne du gitt meg en link til den siden man gjør det? Prøvde å finne den nå men var visst ikke så kjapp som jeg trodde http://www.sonyentertainmentnetwork.com/no-no/home/ Google is my friend Sorry hvis jeg er dum, men jeg kommer bare inn på samme siden der det ikke er noen detaljer for å deaktivere noe som helst. Kan du kanskje gi meg en beskrivelse av hvilke menyer jeg bør bruke? Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Trykk på brukernavnet, Account Settings. Så kan du trykke på Media and Devices og Deactivate all. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Takk for alle svar hittill. Et mulig å deaktivere inne på Sony Entertainment Network siden, men da deaktiverer man alle konsoller, er ikke mulig å deaktivere en og en derfra Kunne du gitt meg en link til den siden man gjør det? Prøvde å finne den nå men var visst ikke så kjapp som jeg trodde http://www.sonyentertainmentnetwork.com/no-no/home/ Google is my friend Sorry hvis jeg er dum, men jeg kommer bare inn på samme siden der det ikke er noen detaljer for å deaktivere noe som helst. Kan du kanskje gi meg en beskrivelse av hvilke menyer jeg bør bruke? Hei og beklager seint svar, men det er bare å gjøre som han over sier så er det i boks da trenger du bare å aktivere de systemene du skal bruke etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå