AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Har tenkt på henne i hele dag. FML Anonymous poster hash: fd614...378 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Trasig. Lørdag i morgen. Kom deg på byen og finn deg noe nytt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Slemt sagt, men who cares? Som srbz skriver. Det er fredag. Dra ut og ha det gøy. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg har bursdag i neste uke... og håper at eksen tenker litt på meg. Anonymous poster hash: f01ce...239 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Du får hilse og gratulere. Men igjen, Prøv og slapp av og sett inn jernet å finn deg ei annen jente på by`n eller på datingside. Heldig for meg husker jeg ikke når X`n har bursdag xD Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Heldig for meg husker jeg ikke når X`n har bursdag xD Ikke rart det ble slutt. Jeg har bursdag i neste uke... og håper at eksen tenker litt på meg. Skal minne henne på det når hun kommer ut fra dusjen. Det er det minste jeg kan gjøre. Edit: "Jeg har da en eks for hver dag i året, kan ikke gå rundt og tenke på alle, haha." Har bestilt taxi, skal ikke ha mer med den dama der å gjøre. Endret 18. juli 2014 av Horten Market Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå