Salvesen. Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Hei, Det har seg slik at det er kommet en del veps i dørkarmen på min terasse. Vet ikke hvor "mange" som oppholder seg der, men det er en del vepser rundt leiligheten så regner med det er av litt størrelse. Prøver å finne en god måte å kvitte seg med dette på. Sålangt har jeg kommet frem til: -Gjøres på kveld/nattestid da vepsen ikke er så aktiv -Innsektspray(Hvilken er best?) -Støvsuger kan også virke Så, hvilken spray skal jeg bruke og hvorfor den? Finner mange på nett men finner alltid noen som snakker imot også... Har forøvrig en katt som er rundt å snuser overalt så vill ikke at den skal ta skade av kjemikaliene! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Du må finne ut hvor vepsebolet er, ellers nytter det ikke å bare spraye her og der. Bra guide her: http://www.wikihow.com/Get-Rid-of-a-Wasp's-Nest Endret 18. juli 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Hvis du er redd for kjemikalier og slikt så kunne du jo kanskje forsøke å fylle det opp med noe? Fugemasse? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Mest sannsynlig kryper de inn en liten åpning - tett denne og hold deg borte fra døra første døgnet. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Mest sannsynlig kryper de inn en liten åpning - tett denne og hold deg borte fra døra første døgnet. Det er ikke lurt. Vepser kan grave seg lett ut, og i verste tilfelle vil de lage en ny åpning et sted du ikke finner. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Det var nytt for meg. Har vel gjort dette 5-6 ganger (forskjellige plasser, ikke i nærheten av hverandre)den gangen jeg hadde ansvaret for en god del bo-enheter, og det virket hver gang. Mulig du har rett, men jeg har ikke erfart at det skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå