RamGuy Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Begge fra Komplett regner jeg med? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Hva skjer med at folk på død og liv skal bestille fra komplett da? jeg fikk min sendt fra proshop i dag, med sporingsnummer og hele pakka , og de har jo fortsatt skjermer på lager... er det de 300 kronene det koster mer der eller ? på en skjerm til 7K er vertfall 300 kroner svært lite betydelig for min del. Jeg foretrekker god kundeservice og det faktum att det aldri har vært noe problem å levere tilbake på angrerett (Komplett har 45 dagers Åpent kjøp i tillegg) eller returnere på garanti/reklamasjon. Proshop får andre folk benytte seg av, jeg holder meg til komplett. Endret 25. juli 2014 av FiveInline Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg har ingen interesse av å på noen måte reklamere for proshop eller andre nettbutikker for den saks skyld. Men jeg har hatt et par DOA saker med Proshop der de ordnet opp uten noen problemer, komplett er og flinke, og er nok den nettbutikken jeg har flest ordre i. Men de har en tendens til å rote til forhåndsbestillinger (PS4 lanseringen var et stjerne eksempel) og har i flere tilfeller vært ut for at de har kommet med unøyaktige estimater på varer som ikke er kommet på lager enda. Åpent kjøp er jo greit i seg selv det, men om du ikke klarer å bestemme deg for om du liker eller ikke liker en vare på 14 dager som alle norske nettbutikker har lovpålakt å gi deg i angretid, så vet ikke jeg. Komplett er en god butikk uten tvil, men ser ingen grunn til å bitte seg til en nettbutikk, selv velger jeg ut fra pris og tilgjengelighet. Litt OT, men det for bare gå. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Noen som har fått skjermen? Komplett fortsatt ikke sendt min (frigjort for plukk) Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Min ble klar for henting på pick up point på fredag fra komplett... Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Huff da! Komplett har endret lagerstatus. Nye på lager 20. august. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Parti nummer to har da vært satt til 20. august hele tiden? Min er nå sendt til Pick-UP-Point så har den ble i morgen :-) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Huff da! Komplett har endret lagerstatus. Nye på lager 20. august. Og du har ikkje bestillt? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Huff da! Komplett har endret lagerstatus. Nye på lager 20. august. Og du har ikkje bestillt? Nope. Usikker på om jeg gidder å brenne 7k på en skjerm som gjør det noe bedre enn min nåværende. Får se litt på tilbakemeldingene deres Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Huff, hvorfor må skjermen være så populær...Kommer jo til å ta evigheter før den dropper i pris. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 hehe, jeg skal hente skjermen i dag.fikk melding fra posten nu :w00t: . forhaandsbestillte fra dustin home da den kostet 6500. gleder meg sykt Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Noen som har turt å kjøpe fra Proshop? Ser at de har 15 på lager, men fra erfaring stoler jeg ikke på dette. Veldig fristende å bestille skjermen! Lenke til kommentar
rbr Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Noen som har turt å kjøpe fra Proshop? Ser at de har 15 på lager, men fra erfaring stoler jeg ikke på dette. Veldig fristende å bestille skjermen! du kan vel ringe dem om lagerstatusen er riktig Lenke til kommentar
rbr Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) kan jeg joine g sync klubben Endret 30. juli 2014 av rbr Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Det røde på basen, er det lys? Kan det i så fall skrus av? Ser i overkant glorete ut synes jeg. :/ Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Funker de bra?! Nizzen, hvordan er den å spille på i forhold til Qnix??! Jeg sliter med å bestemme meg. Kjøpe eller ikke????? Ser de har på lager hos netonnet. Endret 30. juli 2014 av kalleklovn12 1 Lenke til kommentar
rbr Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Spillt litt wolfenstein the new order ,og herre gud for en forskjell naar jeg tenker paa den syke rivingen jeg hadde med den andre skjermen dette spillet hadde jeg sykt mye riving i med den gammle,men det er historie nu. samme gjelder far cry 3.helt utrolig. angrer ikke paa denne skjermen. takk Nvidia og asus :) Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Flere enn rbr som mener det er verdt kjøpet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå