Nizzen Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Så alle er resverte ? Jeg kastet meg rundt å bestilte fra Proshop, helt bortkastet det da eller ? Alle på komplett.no er reserverte.. Proshop får sikkert fra sverige eller andre plasser Jeg har heldigvis sikret meg et par Endret 24. juli 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Så alle er resverte ? Jeg kastet meg rundt å bestilte fra Proshop, helt bortkastet det da eller ? Alle på komplett.no er reserverte.. Proshop får sikkert fra sverige eller andre plasser Jeg har heldigvis sikret meg et par et par stykker faktisk, noen som tar seg råen til slikt Selv kommer jeg til å kjøre denne sammen med en 27" LG IPS skjerm, gleder meg dog til å sjekke ut G-Sync å finne ut hvor stor forskjellen faktisk er Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Så alle er resverte ? Jeg kastet meg rundt å bestilte fra Proshop, helt bortkastet det da eller ? Alle på komplett.no er reserverte.. Proshop får sikkert fra sverige eller andre plasser Jeg har heldigvis sikret meg et par Hva er egentlig pc-budsjettet ditt pr år? Eller ofrer du mat og klær for pc deler? Endret 24. juli 2014 av FiveInline Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Some says, he takes from naughty children at christmas, and give it to himself. And that he can turn a tree into a villa, just like jesus turned water into wine. All we know, he's called Nizzen. Endret 25. juli 2014 av Andrull 4 Lenke til kommentar
War Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Mitt er 300.000 pr år siste 3 årene, men nå skal jeg holde det på 50 neste 2-3 årene. Kona vil kjøpe hus. Blir bare oppgradering av spillpcen ol. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hva er det Komplett roter med? Nå står det ubekreftet 17. august.. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Det kan være neste leveranse? Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Jeg regner med det er neste leveranse... Edit:Jepp, verifisert med komplett, de er utsolgt, august partiert er neste leveranse. Endret 25. juli 2014 av JarleGutt Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Venter bare på at noen noobs her skal skrive her; "Huh? Swift kom jo aldri på lager. Jeg ville vente å se om skjermen kom på lager før jeg kjøpte..." Endret 25. juli 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Med 45 dager åpent kjøp og rentefri betalingsutsettelse så er det vel ingen grunn til å ikke bestille med en gang? .. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Vel det som skjedde her var jo at komplett hadde en dato 27. eller 28. eller hva det var. Så plutselig i går så endret de dato til i dag, og da ble alle bestilt med en gang, forsvant vel i går bare i løpet av et par timer eller noe... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hva skjer med at folk på død og liv skal bestille fra komplett da? jeg fikk min sendt fra proshop i dag, med sporingsnummer og hele pakka , og de har jo fortsatt skjermer på lager... er det de 300 kronene det koster mer der eller ? på en skjerm til 7K er vertfall 300 kroner svært lite betydelig for min del. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Kan vel skyldes at jeg har god erfaring med tanke på returhåndtering og at det er fryktelig praktisk med "Pick-Up-Point"? Proshop har vel heller ikke 45 dager åpent kjøp? 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Åpent kjøp er det siste man vil ha på denne skjermen med mindre man bestiller den 111 steder for å angre på 110 av de ^^ Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 http://www.sweclockers.com/recension/19072-asus-rog-swift-pg278q Lenke til kommentar
blinc Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Fortsatt ikke sendt fra komplett. Kommer vel ikke før mandag.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Dessverre.. Selv om Post Nord Logistics sender på lørdager etter det jeg forstår, så skal det vel godt gjøres at denne kommer før mandag når den fremdeles ikke er sendt.. Komplett sin kundechat er like ubrukelig som alltid når jeg forsøkte å høre med dem, der forsøkte fyren å overbevise meg om at ingen blir sendt før 20. August.. Selv etter at jeg forklare han at jeg har en bestilling fra første parti som står bekreftet 25. Juli og det hele... Endret 25. juli 2014 av RamGuy Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Min og, til tross for jeg bestilte i gårkveld Vil anta at jeg har den i hendenne mine på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå