Rudde Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Good guy china sier ifra når ting ikke er som det skal, i motsetning til USA som hadde låst disse hackerne inn og tvunget de til å jobba for NSA med trusler om guantanamo bay. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Så dere er enige med meg denne gangen? og at hacking er noe man bør unngå for enhver pris ? Da kan man jo spørre seg om man kan unngå det i det hele tatt og eventuelt hvordan man unngår de dårlige konsekvensene av det ? Nei, hacking er ikke noe man bør unngå "for enhver pris" AtW hvorfor , har du noe begrunnelse ?hva om prisen feks er ti millioner dødsfall i året? AtW Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Så dere er enige med meg denne gangen? og at hacking er noe man bør unngå for enhver pris ? Da kan man jo spørre seg om man kan unngå det i det hele tatt og eventuelt hvordan man unngår de dårlige konsekvensene av det ? Nei, hacking er ikke noe man bør unngå "for enhver pris" AtW hvorfor , har du noe begrunnelse ?hva om prisen feks er ti millioner dødsfall i året? AtW du må ha misforstått for nå bruker du argumentet om at ikke bør unngå hacking fordi da ødelegger man sikkerheten. det er jo derfor bør unngå hacking. altså lage et system som kan så i mot angrep Lenke til kommentar
G Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Så dere er enige med meg denne gangen? og at hacking er noe man bør unngå for enhver pris ? Da kan man jo spørre seg om man kan unngå det i det hele tatt og eventuelt hvordan man unngår de dårlige konsekvensene av det ? Bare jeg slipper Windows som OS på bilen min i framtiden, så er jeg rimelig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå