AfterGlow Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Komplett og andre nettbutikker opplever eksplosiv vekst.Nordmenn handler på nett som aldri før Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Få orden på gratis levering hele året så skal jeg legge igjen mer penger hos Komplett istedenfor konkurrentene. 1 Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Få orden på gratis levering hele året så skal jeg legge igjen mer penger hos Komplett istedenfor konkurrentene. Skjønner ikke helt hva du klager på. Jeg er så fornøyd med komplett at et produkt skal være vesentlig mye dyrere hos komplett for at jeg skal kjøpe det et annet sted. For meg som jobber 5 minutter unna et av kompletts pick up points betaler jeg ikke rare greiene i frakt heller, mye mindre enn jeg har betalt hos noen andre. (Bortsett fra en gang da multicom hadde kampanje med gratis hjemlevering hvis ordren var over et gitt beløp). Har heller aldri opplevd noen som leverer raskere enn komplett og jeg har aldri opplevd noen som gir bedre service enn komplett. Har vært flere ganger hvor jeg har måtte benytte meg av garantien og komplett er raske med å svare på og godkjenne retursøknader + at de har pick up points hvor du kan levere inn det defekte produktet istedenfor å måtte sende det inn selv. Også må det selvfølgelig nevnes at komplett også sponser The Gathering, noe som får meg til å digge dem enda mer. Komplett har vunnet meg som kunde i lang tid, det skal være helt sikkert! 5 Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Vel... Jeg vil påstå at Dustin Home er en ypperlig nettbutikk. Stort sett billig (billigere enn Komplett), veldig rask levering (!) og utrolig god kundeservice, etter hva jeg har opplevd. I motsetning til for eksempel NetOnNet for min del... Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Jeg har dessverre fått 1 jakke i feil størrelse, ellers alt godt oh vel og gjør det gjerne igjen, om det ikke vare for lite penger på kontoen min nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå