Gå til innhold

din GF ti 4200 clock


tbend

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MSI Geforce 4 TI 4200 64mb:

 

Stock = 250 og 513

Overklokk uten volt mod = 304 og 607

Overklokk med volt mod = 330 (kan komme høyere, men tør ikke gi mere volt, er oppe i 2v og stock er 1,65v...) og 685 (kan komme høyere, men tør ikke gi mere volt, er oppe i 4.4v og stock er 3.25v...)

 

Har montert socket a Cpu kjøler på gpu og coolermaster minne kjølere på minne.

 

Mvh Haakon

Lenke til kommentar

Asus v9280s er et kort jeg angrer på at jeg kjøpte, hele serien er en eneste stor feilproduksjon.

 

Stock: 275 / 600

OC: 287 / 610 (Med case temp. på 31, ukjent (dog jævlig varm) gpu temp.)

 

Da er hele ramma rundt vifta + ribber glovarme. Noe av årsaken til dette er som tidl. nevnt en feilproduksjon. Crappy kjøling, pluss at plata bak kortet som skal dekke både gpu og ram i realiteten kun dekker et par ram brikker. Skjev og jævlig konstruksjon, ble litt skep på Asus etter dette, selv om mitt P4P800 funker uten noe som helst problemer.

 

Nei, får vel fortsette min økonomiske jakt på et brukt 9500pro / 9700pro, gidder ikke ofre mer spenn på bedre kjøling...!

 

Edit:

Etter bugging i 3dmark03, er ny OC 287 / 605

 

Ikke bra... Har sett flere tester hvor akkurat samme problem går igjen, styr forresten også unna Asus P4s8x HK - null OC potensiale...another story!!!

Lenke til kommentar

Asus 8420 - 250/450@320/590.

 

Hvis jeg går til 330 på core så går scoren ned i 3dmark, men får ingen feil eller artifacts. Virker som om core går varm og tar en liten pustepause :grine:

Er ellers fornøyd med overklokkingen. Har satt på ny vifte med ribber på minne og en ekstra 90mm vifte som står i pci-slot under og blåser ekstra på kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...