Kenzz Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Hei. Har nylig byttet bosted og kommet så langt at jeg skal få satt opp ny router. Problemet er følgende: Jeg finner ikke et vanlig uttak slik jeg har vært vandt med tidligere. Canal Digital som skal levere nett hos meg sier det sitter i veggen på samme sted som tv-uttaket. Kan dette stemme? Legger ved bilde av eneste boksen jeg kan finne i huset.. Er ingen ekspert på dette. Endret 18. juli 2014 av KenMH Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Det er denne du skal bruke for å få internett via tv-kabelen ja. Endret 18. juli 2014 av Audun_K Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Canal Digital leverer TV og Internett på samme kabel, ja. Du trenger eget modem for dette som du kobler routeren din i. Du må nesten høre med CD dersom du ikke har modemet. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Du må ha et abonnement hos Canal Digital, også får du et modem som kobles i den øverste kontakten på bildet. Lenke til kommentar
Kenzz Skrevet 18. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2014 Takker for raske svar! Viser seg at Canal Digital ikke har sendt modemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå