Pastor Lorentzen Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Vi går gjennom de viktigste og største bladene fra de tre siste tiårene.FEATURE: Spillbladenes historie (Ekstra) 1 Lenke til kommentar
Geir Sandstad Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Savner noen ord om blant annet Amiga Format her... Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Husker godt svenske Datormagazin. De skrev for det meste om spill, men også litt om programmering og diverse nytteprogrammer. 1 Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Hva med de norske? Databladet var en favoritt hos meg, til de ble oppkjøpt av tekno. Da forsvant all humoren som databladet var kjent for. Tekno var mer seriøst, og passet meg dårlig.... Tror jeg må rote gjennom kasser og se om jeg finner de gamle bladene, og lese om ascii ladden igjen 1 Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Leste selv Amiga magasiner som den engelske CU Amiga, Amiga Format og den amerikanske Amiga World og var abonnent på det norske bladet Amiga Forum. Endret 19. juli 2014 av Kimme Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Er litt skuffet over at det ikke er nevnt noe om norske Databladet eller Giga i denne artikkelen. Var selv skribent for nevnte blad i min tid. Savner humoren til Svein Erik Johansen og gjengen i Databladet. Besøkte en av karene bak Databladet i spillbutikken hans da jeg tjenestegjorde på Kjevik. 1 Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Var noen av skribentene i databladet også med å skrive i medlemsbladet til arctic softwareklubb? De hadde noen rasende festlige anmeldelser av spill i det medlemsbladet Skribentene hadde alias som Tom Tuborg, Calle Carlsberg og Jens Pikenes (penthouse playboys jens?) Huff, nå ble jeg veldig nostalgisk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå