rsun Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Min NAS Asustor 304t blir ikke oppdaget av min Blu-ray spiller. Jeg har kablet dem både via nettverkskabel og hdmi-kabel, men når jeg søker via nettverksoppsettet på blu-rayen blir nasen ikke funnet. Beklager, jeg er helt grønn på dette, og bruksanvisningen kunne gjerne vært på gresk. HÅper dere kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Barskap Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Har du startet UPNP Media Server? Eller er det slik at du skal se filmer rett i fra naset via hdmi? Endret 18. juli 2014 av Barskap Lenke til kommentar
rsun Skrevet 18. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Ja til det siste, om det er mulig. Det er noe som heter Media Mode på nasen og det et aktivert og hatt alltid Vært det. Jeg har ikke sett noen innstillinger om Upnp Endret 18. juli 2014 av rsun Lenke til kommentar
NULL Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Hvis du skal se direkte fra NAS-en, hvorfor er den koblet til Blu-ray-spilleren via HDMI? Passthrough-inngang på spilleren? Å koble direkte NAS-en direkte til TV-en blir vel mer riktig. Lenke til kommentar
rsun Skrevet 18. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2014 Ok? Jeg koblet den nasen via blu-rayen pga jeg har et 5.1 anlegg koblet til blu-rayen. Vil disse da funke, om jeg kobler nasen direkte til tv'n? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) - Hvilken Blu-ray-spiller har du? - Hvilket surroundanlegg har du? - Hvilken tv har du? Personlig kjører jeg alle mine enheter via HDMI inn i TV-en, og har videre igjen digital lydutgang på tv-en som er koblet til surroundanlegget. Hvis du har flere HDMI-innganger på anlegget vil det også være aktuelt å bruke. Endret 18. juli 2014 av c.m. Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Høyrast ut som ein DNS feil. Er begge satt opp til ein DNS som begge er registert i og kan slå opp mot? Dette kan vere foreksempel router. Endret 19. juli 2014 av sogndal94 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Har du koblet en nettverkskabel fra NAS'en og rett til Blu-Ray spilleren? Lenke til kommentar
Barskap Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Du må første innstalere X.org Og så må du installere en av mediaspillerene. Du vil da kunne bruke hdmi utgangen på naset. Ja du kan koble den via blue-ray spilleren for å få 5.1 lyd. Har gjort akkuratt det samme med Asustor 606T For å finne den via nettverk må både nas og blue-ray spiller kobles inn i en router. For å koble de direkte slik du snakket om her tidligere så må du sette faste ip'er på begge enhetene. Endret 19. juli 2014 av Barskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå