IcedInsanity Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Heihå. Prøvde nettopp en ny mobillader og en bluetooth sak i sigarettenneren i bilen og eg må bevege de i alle retninger skal eg være så heldig å få kontakt inni der. Er det så enkelt? som å rengjøre kontakten..for ser det ser ikke helt plettfritt inni der eller har dere andre tips? 1 Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Vel, det kan hende det er faste kontaktpunkter der inne som man må lete etter for å få kontakt, alternativt at punktene er bøyd evt skitten. Kunne jo være en ide med bilder... ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Vel, det kan hende det er faste kontaktpunkter der inne som man må lete etter for å få kontakt, alternativt at punktene er bøyd evt skitten. Kunne jo være en ide med bilder... ? Here here: Endret 18. juli 2014 av IcedInsanity Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 jeg hadde samme problem. Demonterte kontakten og skrudde fra hverandre de forskjellige delene og fasket dem skikkelig. Funket bra. Har du stål-ull tilgjengelig er nok det ideelt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Dårlig kontakt i min bil også. En lader med sånn fasong gir dårlig kontakt: En annen lader med sånn fasong funker utmerket: Hvis du har rust inni der, bidrar det ikke til at saken blir noe bedre. Men hvis du skal pusse kontaktflatene må du være sikker på at det ikke er strøm på. Jeg tror at stålull egner seg, men husk at stålull leder strøm. Du MÅ kutte strømmen først. Noen biler kutter strømmen i sigarettennerkontakten når du tar ut nøkkelen, andre gir strøm hele tiden. Tryggest er kanskje å ta sikringen eller koble fra bilbatteriet. Endret 18. juli 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2014 Har en av hver sånn kontakt du linker til, men begge får like dårlig kontakt. Kan jo prøve å pusse/rengjøre inni der, er vel bare å koble fra batteriet så skal det vel ikke være strøm der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå