Spillredaksjonen Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Kan du videoredigering eller animasjon, er dette konkurransen for deg.KONKURRANSE: Lag Gamers logoklipp – vinn en ny stue-PC Lenke til kommentar
GianniG_84 Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 It's gonna be: Legen... "Wait for it..." DARYYY!!! Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Med tanke på kva det egentlig koster å få laga slike PR-Logo-klipp, syns eg dette vart i kjipaste laget. Førstepremien er grei, men alle som leverer inn eit bidrag som følger kriteriene burde få Tek Ekstra gratis i eit år. Alle PR-Logo-klipp som blir brukt burde gi eit år ekstra Tek Ekstra års-abo i tillegg til at personen/firmaet som har laga dette blir kreditert. Kan være mange oppadstormende som ser seg tjent med gratis reklame(kreditering) for seg og sin produksjon. 8 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Med tanke på kva det egentlig koster å få laga slike PR-Logo-klipp, syns eg dette vart i kjipaste laget. Førstepremien er grei, men alle som leverer inn eit bidrag som følger kriteriene burde få Tek Ekstra gratis i eit år. Alle PR-Logo-klipp som blir brukt burde gi eit år ekstra Tek Ekstra års-abo i tillegg til at personen/firmaet som har laga dette blir kreditert. Kan være mange oppadstormende som ser seg tjent med gratis reklame(kreditering) for seg og sin produksjon. Hehe. første jeg tenkte når jeg så premien.. Min tid koster mer enn hva førstepremien tilbyr Men sikkert moro for noen da. 2 Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Flere har etterspurt vektorutgave av Gamer-logoen, den finnes her: http://mediehusettek.no/wp-content/EPS/gamer.eps (Lenken i saken er oppdatert) 1 Lenke til kommentar
SirTerning Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Med tanke på kva det egentlig koster å få laga slike PR-Logo-klipp, syns eg dette vart i kjipaste laget. Førstepremien er grei, men alle som leverer inn eit bidrag som følger kriteriene burde få Tek Ekstra gratis i eit år. Alle PR-Logo-klipp som blir brukt burde gi eit år ekstra Tek Ekstra års-abo i tillegg til at personen/firmaet som har laga dette blir kreditert. Kan være mange oppadstormende som ser seg tjent med gratis reklame(kreditering) for seg og sin produksjon. Forstår ikke hvorfor du klager, er ikke akkurat slik at du blir tvunget til å gjøre dette. Syntes premien av verdi for rundt 2-3k og at du har satt ditt eget preg på noe på Gamer er nok for at flere som liker å gjøre slike ting prøver seg på å vinne denne konkurransen. Er ikke akkurat slik at viss 5 forskjellige PR firmaer prøver å vinne en kontrakt hos ett firma at uansett om de ikke vinner så får de penger for det... Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Med tanke på kva det egentlig koster å få laga slike PR-Logo-klipp, syns eg dette vart i kjipaste laget. Førstepremien er grei, men alle som leverer inn eit bidrag som følger kriteriene burde få Tek Ekstra gratis i eit år. Alle PR-Logo-klipp som blir brukt burde gi eit år ekstra Tek Ekstra års-abo i tillegg til at personen/firmaet som har laga dette blir kreditert. Kan være mange oppadstormende som ser seg tjent med gratis reklame(kreditering) for seg og sin produksjon. Forstår ikke hvorfor du klager, er ikke akkurat slik at du blir tvunget til å gjøre dette.Syntes premien av verdi for rundt 2-3k og at du har satt ditt eget preg på noe på Gamer er nok for at flere som liker å gjøre slike ting prøver seg på å vinne denne konkurransen. Er ikke akkurat slik at viss 5 forskjellige PR firmaer prøver å vinne en kontrakt hos ett firma at uansett om de ikke vinner så får de penger for det... Har ikkje tenkt å delta sjølv, men kommer sjølvsagt med mi meining viss eg føler for det. Her syntest eg det var verdt å meine litt da det kunne gi ringverknad for Gamer samt at flest mulig ville delta. 2 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Tror folk undervurderer verdien av PR som kommer av å vinne denne konkuransen, førstepremien er en fis i havet i forhold. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Savner link til pc'en med innebygget projektor. Den linken her går til en barebone uten projektoren. Vil derfor tro produktprisen er noe høyere enn de 2-3K som den barebone'maskinen man kommer til... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) Savner link til pc'en med innebygget projektor. Den linken her går til en barebone uten projektoren. Vil derfor tro produktprisen er noe høyere enn de 2-3K som den barebone'maskinen man kommer til... Hei Takk for tips! Lenken har visst pekt feil. Dette er produktet som gis bort: https://prisguiden.no/produkt/gigabyte-brix-projector-gb-bxpi3-4010-203380 Verdien er ca 4600 kr. Endret 23. juli 2014 av SiR0 Lenke til kommentar
Dupl3xxx Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Noen tekninske ting hadde vært fint: Hvilken framerate øsnker dere? 24, 30, 23.9... , 29,9... 720p, 1080p, 1440p, 2160p, 4320p etc. Jeg antar at dere vil ha 1080p30, men det hadde vært fint å vite, i stedet for å tro Lenke til kommentar
SkitZer Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Hva menes med 3 varianter? 3 heilt ulike forslag eller 3 varianter av samme vignett, bare tidsforskjell? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Hei Vi ønsker Full HD (1080p). 30p er fint Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Hva menes med 3 varianter? 3 heilt ulike forslag eller 3 varianter av samme vignett, bare tidsforskjell? Tanken er at det skal være tre varianter av samme vignett, tilpasset til hvor i videoen det er. Hvis logoen fader inn i starten, ville det være logisk at den fader ut i slutten, f.eks. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Challenge declined. Skitten konkurranse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå