95anddal Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Hei Jeg kaster meg ut i en bachelor grad til høsten og trenger dermed en god bærbar studie PC som er til å stole på. PC- en må dermed fungere godt til skriving, fremføringer(ala power-point), internett og ha god lagringsplass til dokumenter. Forhåpentligvis så blir det rom for noe fritid så dermed er det viktig at den har god kapasitet for bilder og video opplasting, avspilling av film og DVD. Windows 8 vill jeg ikke ha noe mer med å gjøre, så et gjensyn med Windows 7 på en eller annen måte hadde vært supert. Jeg orker heller ikke flere mursteins PC-er som nesten knekker ryggen på en når de transporteres. Håper også på en PC med god kondis slik at den ikke dør pga. tomt batteri etter noen få timer. Priser over 5000 kr kan bli vel ambisiøst for en snart så fattig student. Håper noen av dere der ute som vet hva RAM, SSD, prosessor osv. osv. er for noe kan gi meg gode forslag på en bærbar PC som jeg kan leve lykkelig sammen med minst 3 år fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå