Torstein Norum Bugge Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Nokia X-serien kan ryke i Microsofts store jobbkutt.Slutten på Nokias Android-satsing? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Selvfølgelig kommer ikke Microsoft til å fortsette å lage Androidtelefoner. Hvorfor i alle dager skulle de ville gjøre det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Nokias Android-løsning, slik jeg oppfattet den, var en variant som ikke kunne sammenliknes med det vi er vant til fra HTC etc.Dessuten skulle telefonene være lavpris-telefoner. Der gjør allerede Lumia 520 en flott jobb, så det var vel like greit å hive ut hele Android-satsingen. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Ja, jeg kan ikke helt se hvordan det kan forsvares å ha dem der. Eneste grunnen måtte være at "Android er lettere å drive på billig hardware", men det kan jo nesten ikke MS si Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Selvfølgelig kommer ikke Microsoft til å fortsette å lage Androidtelefoner. Hvorfor i alle dager skulle de ville gjøre det? Fordi de da vil selge flere telefoner enn om de kun har Windows-telefoner. Android er fortsatt en god del hottere enn Windows phone. På lang sikt vil det kanskje gagne Microsoft i den forstand at Windows Phone får et større fotfeste i markedet. Men jeg tror at for de aller, alle fleste er valget av operativsystem viktigere enn valget av mobilmerket så jeg tror ikke det vil ha all verden å si. Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Huffda , triste nyheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg