Deimos_Anomaly Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Mye negativitet her :/ men det siste id slapp ut var vell Rage som jeg har kun spillt en gang enda Lever likevel i håpet om at dette skal bli bra Det er ikke det at jeg ikke lever i håpet, det er bare det at jeg har brent meg en del ganger før på å leve i dette sagnomsuste håpet Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 De har store sko å fylle etter Brutal Doom-modden til originale Doom. Etter min mening den ultimate doom-opplevelse og en av de mest intense spillene jeg har prøvd på lenge. http://www.moddb.com/mods/brutal-doom Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hvorfor er denne saken på forsiden igjen? Trodde de viste noe nytt på Comic-Con, men dette er jo bra gammelt nytt. Lenke til kommentar
heinek1 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Merker jeg er litt lei av spill som COD og Battlefield om dagen. Ønsker Doom velkommen. Gleder meg. Koste meg glugg ihjel med Shadow Warrior, og Bulletstorm for et par år siden. Godt at noen fortsatt lager morsomme skytespill. Og ikke minst Painkiller spillene var festlige. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hvorfor er denne saken på forsiden igjen? Trodde de viste noe nytt på Comic-Con, men dette er jo bra gammelt nytt. It is cucumber time... Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Denne saken er en uke gammel, noen som har en god forklaring på hva gjør den på toppen av forsiden av gamer.no igjen ? Jeg er sikkert ikke den eneste som klikket linken og trodde det var kommet noe nytt om spillet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hvorfor er denne saken på forsiden igjen? Trodde de viste noe nytt på Comic-Con, men dette er jo bra gammelt nytt. It is cucumber time... ... sa dama og gikk til sengs. 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 Hvorfor er denne saken på forsiden igjen? Trodde de viste noe nytt på Comic-Con, men dette er jo bra gammelt nytt. It is cucumber time... ... sa dama og gikk til sengs. Heisann! Saken havnet på topp ved en feiltagelse. Jeg satte den ned igjen klokken 02:00 i natt da jeg oppdaget hva som hadde skjedd. Beklager. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Heisann! Saken havnet på topp ved en feiltagelse. Jeg satte den ned igjen klokken 02:00 i natt da jeg oppdaget hva som hadde skjedd. Beklager. Hehe, det går bra. Så bare litt rart ut med en gammel sak på forsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå