Niklasp Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Se det lekre HTC-konseptet som kjører Android L.Er det slik Nexus-nettbrettet vil se ut? Lenke til kommentar
Johannes Birkedal Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Hvis det blir et plastikkbrett, noe det sannsynligvis blir, så tror jeg det er best å gå får en finish ala HTC Desire 816 som er gjort her. Det er det jeg føler er mest ekslusivt når det kommer til plastfinish. Gleder meg til å se hvordan det virkelig blir! Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Hvis det blir et plastikkbrett, noe det sannsynligvis blir, så tror jeg det er best å gå får en finish ala HTC Desire 816 som er gjort her. Det er det jeg føler er mest ekslusivt når det kommer til plastfinish. Gleder meg til å se hvordan det virkelig blir! Plast er bra så lenge det gjøres riktig. Jeg synes «gummi-aktig» plast som på Nexus 7 er behagelig og fint å se på, mens glatt plast som på diverse Galaxy S-modeller er mindre behagelig, glatt (glipper ut av hånden) og ser stygt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg