Gå til innhold

– iPhone 6 blir den tynneste noensinne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men som sagt, for nybegynnere, barn, eldre eller andre uten særlig store krav til smart-delen av ordet smarttelefon;

Du glemte gruppen "IT-profesjonelle som jobber med mer avanserte ting enn drift".

 

Jeg jobber i et softwarehus, og her er iOs klart mest vanlig, fulgt av Win Phone og Android på en klar tredjeplass. Alle har fritt valg av telefon. Jeg ser det samme i liknende miljøer overalt - gitt fritt valg er det et overtall IT-folk som velger iOs.

 

Jeg er opptatt av å få gjort det jeg trenger på telefonen, på en god måte. Ikke at bakgrunnen skal være animert eller å kunne velge hva slags ikon jeg trykker på. For meg er iOs perfekt. At det ikke passer for deg er helt flott, og heldigvis har du et valg. (Jeg har forresten brukt smarttelefoner siden Treo-tiden. Tror min første moderne touch-smarttelefon var en SE R380. Så er ikke helt nybegynner. Lager software for smarttelefoner gjør jeg også, og bruker dem temmelig avansert.)

Endret av Audun_K
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg jobber i et softwarehus, og her er iOs klart mest vanlig, fulgt av Win Phone og Android på en klar tredjeplass. Alle har fritt valg av telefon. Jeg ser det samme i liknende miljøer overalt - gitt fritt valg er det et overtall IT-folk som velger iOs.

 

WP på andre? Hvorfor, egentlig?

Lenke til kommentar

Liker å bestemme selv jeg, og noen med halvspist eple som logo skal definitivt ikke diktere hverdagen min. Men som sagt, for nybegynnere, barn, eldre eller andre uten særlig store krav til smart-delen av ordet smarttelefon; Fantastisk valg, hvis man har råd. :)

Nybegynnere?

Hva bruker du telefonen til? Hvis du virkelig gjør så mye "smart" med din smarttelefon; Fantastisk!

Men kanskje greit å legge ned telefonen engang i blant? :)

Endret av SweetDollarTee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...