Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Treffe jenter på nett uten noe sexrelatert.

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 22 som vil møte jenter på nett kun for å preike, ha det gøy og danne vennskap. Altså er ikke ute etter noe kjæreste eller one night stand.

Hvilke nettsteder bør jeg være på da?

Decate.no er rimelig håpløst da de fleste jentene der virker å kun være ute etter å få mest mulig likes og kommentarer på bildene sine, istedet for å faktisk få vennskap og snakke.

Facebook vil ikke at fremmede skal kunne bli kjent, så er vel ikke rette arenaen det heller.

Tips?

Anonymous poster hash: 52f1e...54c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jo tror facebook kan være ein fin arena, d e jo mulig å prøve seg frem her inne også. du vil sikkert bli bedre kjent m de i denne tråden. staketten hadde ein tråd om kvinnfolk her tidligere, var ein populær tråd m mange hvinnfiolk innom der..

Lenke til kommentar

Jeg er en gutt på 22 som vil møte jenter på nett kun for å preike, ha det gøy og danne vennskap. Altså er ikke ute etter noe kjæreste eller one night stand.

Hvilke nettsteder bør jeg være på da?

Decate.no er rimelig håpløst da de fleste jentene der virker å kun være ute etter å få mest mulig likes og kommentarer på bildene sine, istedet for å faktisk få vennskap og snakke.

Facebook vil ikke at fremmede skal kunne bli kjent, så er vel ikke rette arenaen det heller.

Tips?

Anonymous poster hash: 52f1e...54c

Sukker? Møteplassen.no?

Trenger ikke være ute etter kjæreste for å være der inne. Snubler ofte over jenter der som kun er ute etter vennskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...