Sebbz Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Nøkkel: F9N-FC9-6TP Har ikke PS4 så gir nøkkelen bort til en som har mer bruk for den Betaen varer til 21. How to redeem your Bungie Code The codes can be registered on Bungie now. To register Bungie codes, please follow these instructions: Go to http://bungie.net/beta and follow the instructions. You must have a valid Bungie.net account, so if you do not already have an account, you must create one After you create or sign-in to your Bungie.net account, you will be asked to verify your email address before entering your 9 digit Destiny Beta code Once you have redeemed your Beta code, your account will be approved for Beta access Starting July 10, you must visit your account profile page on Bungie.net to select the platform of your choice Shortly before the Beta begins for the platform of your choice (July 17 for PlayStation systems; July 23 for Xbox systems), Bungie will email you your Destiny Beta code – your Destiny Beta code will also be visible via your Bungie.net Account Profile/Redeemed Codes page, secured behind your login credentials Endret 17. juli 2014 av Sebbz Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Her er en ekstra kode til PS3: B7HP-33NA-FJ58 Lenke til kommentar
Mr.Byte Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Hei Liker ikke å tigge men...Har kjempelyst å prøve betaen til ps4. Er det noen som har en ekstra nøkkel til overs som de kunne sendt på pm til meg? Hadde satt veldig pris på det. Update: Klokken er 1700. Sitter inne i finværet og håper forsatt på en nøkkel hvis noen har en.. Update: Klokken 20.40. Håper forsatt at noen har en nøkkel til ps4 ti overs.. Update: Søndag. Æsj, hadde håpet at jeg hadde en nøkkel i innboxen når jeg våknet i dag.. Endret 20. juli 2014 av Mr.Byte Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 litt feil info i første post da betaen varer til 27juli Lenke til kommentar
joikeman Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 noen som har ne ekstra ps3 key ? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Eller en extra ps4 key? (pm meg koden) Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Om noen sender en betanøkkel på PM, så hadde det vært kjempemessig! Blir å kjøre konkurranse på LoVe LAN sine facebooksider, der tror jeg noen hadde blitt glad for en nøkkel Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Noen som har en PS4 key som jeg kan få? 1 Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Har noen en kode til overs for PS4? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Har noen en kode til overs for PS4? Du trenger ikke noe kode, betaen er åpen for alle Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Du trenger ikke noe kode, betaen er åpen for alle Den var ikke det da jeg spurte Meget lovende spill! Endret 25. juli 2014 av GoldlaXiE Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Du trenger ikke noe kode, betaen er åpen for alle Den var ikke det da jeg spurte Meget lovende spill! Ah, ble det ikke åpnet igår kveld eller har jeg alzheimers? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå