Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Interiørlister i tre på E39 - beholde eller foliere/bytte?

16 stemmer

1. 1. Hva burde jeg gjøre med listene?

• Beholde de!
    • Foliér eller bytt dem med svarte.

Anbefalte innlegg

Nå har det seg sånn at jeg har "tre-lister" i E39'en min. Halvparten av vennekretsen min mener at det ser luksuriøst ut og bør beholdes mens den andre halvparten mener det ser alt for gubbete ut og bør folieres eller byttes. Vet ikke hva jeg burde gjøre. Om jeg bytter eller folierer blir de nok helt blank svarte. Hva synes dere? Stem!

Bilder av interiøret her:

fmt0OjO.jpg
2jz2wR8.jpg
roe3GO7.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Behold de. Ikke fordi plast med bilde av treverk på er fint, men fordi det du foreslår som alternativ ikke vil bli noe bedre.

Hva ville du foreslått da, som hadde vært bedre alternativ?

Med grå stoffseter, lyst taktrekk og automatgir er det ikke akkurat som at sorte/folierte lister kommer til å transformere bilen fra kjedelig til rå...

Nei, men går jo an å få det til å se bedre ut uten at det må være en tranformasjon.

Lenke til kommentar

Hva med å foliere listene i annet enn svart da? Får vel tak i folie som imiterer børstet alu/stål. Tror faktisk det ville være mer kledelig i den bilen i og med at det er noe lysere materiale som både vil bryte opp interiøret samtidig som at det ikke er for dominerende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Med grå stoffseter, lyst taktrekk og automatgir er det ikke akkurat som at sorte/folierte lister kommer til å transformere bilen fra kjedelig til rå...

Tror du svart trekk på setene og taket, samt carbon eller børstet stål-lister som Hansien nevner hadde sett fetere ut? Vet du om det er en vanskelig jobb?

Lenke til kommentar

Nei, men noe annet enn treverk til lister kan fort gjøre underverker. Det er kun få biler som kler treverk innvendig og utvendig, men disse har gjerne en høyere prislapp og ekte tre.

En annen ting som og kunne vært med på å bryte opp interiøret er vel å ha en jevn mørkebrun/burgunder farge noe ala det som omtrent slik som det ser ut at listen over hanskerommet på dette bildet er.

Da er man både litt original i valg av farge og har noe som skiller seg litt ut.

roe3GO7.jpg

Biltema, eller andre bilrekvesitta, har vel folie til en overkommelig pris for å teste litt forskjellige farger vil jeg tro!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...