M4ds Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Hei! Jeg har kjøpt et par spill til PS4 og jeg har da disse på CDer. Er det en mulighet å kunne legge dette inn i konsollen slik at jeg slipper å måtte ta ut CDen og bytte den hvis jeg skal bytte spill? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Hei! Jeg har kjøpt et par spill til PS4 og jeg har da disse på CDer. Er det en mulighet å kunne legge dette inn i konsollen slik at jeg slipper å måtte ta ut CDen og bytte den hvis jeg skal bytte spill? Nei, da kjøper man heller spill digitalt 1 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Kommer vel gjerne en eller annen mod på PS4 også en gang som du kan installere, men du kan hvertfall ikke det nå. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Hvis du har en fysisk kopi av spillet og kunne spille det uten å ha i den fysiske kopien så kunne du jo bare solgt den til noen andre. Blir dårlig butikk av slikt. <flisespikker> Dessuten har ikke spill kommet på "CD" siden PS1, PS2 brukte DVD og PS3/4 bruker nok BD plater. </flisespikker> Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 18. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2014 Hvis du har en fysisk kopi av spillet og kunne spille det uten å ha i den fysiske kopien så kunne du jo bare solgt den til noen andre. Blir dårlig butikk av slikt. De kunne kanskje gjort det noe sånt at den fysiske kopien av spillet var låst til min spesifikke konsoll, slik at det ikke gikk an å selge videre. Kommer vel gjerne en eller annen mod på PS4 også en gang som du kan installere, men du kan hvertfall ikke det nå. Nice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå