Sverre26 Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Bör jeg bruke clearos til mail server eller bör jeg bruke en annen linux distro. Serveren skal stå inne i et skap og skal ikke ha mus/tastatur tilkoblet så jeg må kunne styre serveren via nettet. Er det noen andre linux distroer jeg kan se på för jeg instalerer? Lenke til kommentar
jonny Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Jeg brukte ClearOS for noen år siden, og var meget fornøyd med det. Brukte serveren som gateway med brannmur, DHCP-server, mailserver og filserver. Nå bruker jeg Ubuntu, men det er kun som filserver og Plex-server. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Kjører selv ClearOS som mailserver. Fungerer greit, men har i det siste migrert over til gmail da jeg føler de har et godt spamfilter. (Sliter veldig med spam som kommer inn på egen server.....) Lenke til kommentar
tingo Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Interessant. Hvilke(t) spamfilter(e) bruker / brukte du på egen mailserver? Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) ClearOS er flott til mailserver. Om du ønskar noko enkelt kan du sjå på http://www.zentyal.org/server/#server-screenshots Endret 6. september 2014 av sogndal94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå