ostov Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hey mobil gjengen! broren min har en sånn ericsson med kamera (husker ikke navnet på den) Han vil gjerne sende mail med den. Han vil bruke hotmail. Det han trenger er "Protokoll", "Inng. "Server" og "Inngående port". Regner med at dette har noe med pop greier Mod(s): Jeg vet ikke om dette er den riktige plassen å poste så hvis jeg har posta galt vær så snill å rette dette opp for meg Øystein Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 kanskje en ide å finne ut hva den heter er det en p800 (ofte blå med gigantisk skjerm, stor og relativt tung) eller en t610 (jostick,dårlig skjerm i sollys,svart over,rundt og underskjermen og liten) Lenke til kommentar
geron Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 tviler på at du kan bruke webbasert epost på t610. Da tjenesten må ha pop3 eller imap støtte. Det har ikke hotmail, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 vet ikke 100% om hotmail kan brukes... tror du må laste ned en slags msn bare for mobilen (www.msn.no) det tar ca.50 kb og krever JAVA. vet at de tingene du nevnte gjelder først og fremst pop3 emailer og lignende, ofte mailer som du må betale for.. de opplysningene får du av "eieren" av emailen fks; online,frisurf osv. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 geron: du var litt rask der Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 hotmail funker ikke, ikke yahoo og sånt heller jeg bruker www.myrealbox.com støtter både pop3 og IMAP Lenke til kommentar
akseln Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Fant følgende oppskrift på nettet for en T610. Har ikke peiling på om det virker. Server for hotmail and yahoo Connect using: Your wap provider Protocol: IMAP or POP, both work (I prefer POP) Inc. Server: 195.137.42.7 Incoming Port: Default Mailbox: your hotmail or yahoo e-mail address (@hotmail.com) Password: your password for hotmail or yahoo Outgoing server: 195.137.42.7 Outgoing Port: Default E-mail Address: your hotmail or yahoo e-mail address (@hotmail.com) Download: Headers+Text ----------------------- The server is based in the UK, but have had reports that it works with the US as well. Completely free. Hope this helps, Cheers, NeoCORE Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg fikk ikke den der oppskriften til ä virke. Noen som har fätt epost pä T610 til ä funke, og hvordan?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå