daho Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg har mekka en side, der du kan sende inn bilder av din case, så andre kan se dem. Blås i designen. Lenke til kommentar
daho Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 Klikk på linken under. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hvilken link? :smile: Du må gjerne lage en side for det, men for å få noe særlig med besøkende skal det faktisk bra og unikt innhold til, ikke bare en standard mal for hvordan en casemod side skal være.. jeg tror personlig at du vil få problemer med å konkurrere mot overklokking.no, som har et solid fotfeste og mange tilhengere (i tillegg til det overnevnte bra innholdet).. men, for all del, lag sida du, skader jo ingen ) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Til dahu (eller hva han het): En liten ide å legge ved linken da! Som han andre fan jeg også sida uten problemer.. http://www.kjoling.cjb.net/ Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Føkk at jeg ikke har dig. kamera dah... Har ikke modda mye egentlig, men en del av det jeg har antar jeg er rimelig originalt. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hei GalFisk! Fortell,fortell..:wink: Lenke til kommentar
TerjeJensen Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 må bare få delene mine, sette dem inn, modde litt, ta bilde av det og så sende de til deg!!! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå