Gunfreak Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Så er leilighets/fuglepasser mens foreldrene er på ferie, Så jeg har ikke pcen min, tvne min eller ps3en min. stefar har en sånn mini desktop, ganske brukbar cpu og 8 gig ram, men bare onboard skjermkort. Men tenkte jeg kunne spille litt eldre spill da, pcen er jo bare sånn 6 måneder gammel. Så først tenkte jeg på FPS, så prøvde å finne noen ikke så high def spill, prøvde CS GO, det funka ikke, en mix av lav fps, 17" letterboxs skjerm, vedlig dårlig mus og tastatur(for spilling) Så det måtte avinstalleres. Tenkte Takedown red saber da, har ikke prøvd det på lenge, tenkte kanskje det var noen som nå spiller det, det var det ikke, og spillet var alt for krevende selv i singleplayer. Ok. tenkte jeg, får prøve Advanced warfighter 2 da, var ganske krevende når det kom, men er jo nå mange år gammelt, fps var brukbar, men nei gikk ikke å spille det heller. Så ok, kan ikke spill fps greit nok, fps har høyere krav til mus og skjerm osv. Så tenkte tourchlight 2 da. Spillet har en ok tegne grafikk sak, men ikke noe high def, og spillet er en del år, dette må da gå? Det gikk greit i starten, så begynte det å regne og lyne i spillet, og da gikk det ikke mer, ikke bare lav fps men spillet hakket, stoppet et nano sekund før det gikk videre så stoppet igjen, jeg antar jeg kunne fått spillet til å kjøre om jeg senket grafikken litt. Men det er da grenser! PC'n har i5 4670 8 gig ddr 3, 64bit... Bruker selv gamle spill så mye GPU kraft at selv de ikke funker med onboard skjermkort? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Hvilken oppløsning prøver du å spille på ? Onboard skjermkort sliter med 1080p f ex. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2014 Som sagt 17" skjerm, så 1280 x 1071 eller hva enn den oppløsinga heter. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Skjermens størrelse har ingen sammenheng med oppløsningen. Du får prøve å sette ned innstillinger så mye som det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå