Gå til innhold

Blå skjerm?

ovea1

Anbefalte innlegg

Poenget er at en ram ikke kan forårsake blåskjerm ved for høy volt, den vil dø eller så vil den fungere. Og siden han bare kjørte på 2.8 og det er en relativt ny brikke er dette nesten umulig!

Og å uttale dere\deg om min alder er hvertfall enda barnsligere iom at dere har ingen anelse om hvor gammel jeg er, så å kalle meg gutten din er faktisk ganske provoserende for meg.

Nok en gang må jeg få lov til å presisere at du tar feil,har selv prøvd dette med 2 stk twinmos 3200 brikker, der satte jeg volten til 3,2 og startet opp resultet blåskjerm, ja ja tenkte jeg det var de brikkene men jeg restartet maskinen gikk i bios og satte volten til 2,8 og alt funket perfekt, minnebrikkene lever fortsatt i beste velgående :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
limericks? idiotiske?

Jeg blir provosert av folk som ikke behandler andre med respekt, det kan du ikke gjøre noe med.

Og jeg har lest det på www.xtremesystems.org på et av underforumene der.

jeg er delvis enig med npt.at rammen kj;rer p[ 2,8 volt her burde ikke v're noe problem,sp;rs hva han har av kj;ling.Det er ivertfall ikke det f;rste jeg ville forandret p[ ,heller klokke ned cpu som ble gjort.

Og til han Rallyline TBW,vist du har s[ mye livserfaring og kunnsakp om klokking s] burde du heller holde deg for godt til [ krangle.Og heller komme med konstruktive innlegg.

Gjelder fors[vidt begge.

Lenke til kommentar

Nei, det har ikke noe med det men jeg undrer meg litt over Npt som sier han blir provosert av folk som ikke viser respekt - Javel, jeg er enig i det, men ta en titt opp i begynnelsen av tråden her, og se hvem det var som startet med respektløsheten...........

Å hånflire av andres innlegg - er det respektfult? Spesielt når han ikke har peiling selv......

Lenke til kommentar
limericks? idiotiske?

Jeg blir provosert av folk som ikke behandler andre med respekt, det kan du ikke gjøre noe med.

Og jeg har lest det på www.xtremesystems.org på et av underforumene der.

Oi ,oi må si at ting sklei ut.

Takker for alle råd og tips.

Til opplysning: problemet er løst, kjørte cpu for hardt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...