Gintoki Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 jeg vil ha triologien i bluray, men problemet er at det ikke er noen nettbutikker eller fysiske her i nerheten som selger de 2 filmene... hvor er det beste og billigste stedet jeg kan få kjøpt 2 og 3 i bluray? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Her, Blade 2 og Blade 3 hos amazon.com. De er sonefrie så ingen problemer med å spille de av på en europeisk spiller. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Blade to og tre finnes ikke, det er bare ondsinnede rykter på samme måte som ryktene om at det skulle finnes Matrix to og tre, prequels til Star Wars og en Indiana Jones fire.. 1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2014 Blade to og tre finnes ikke, det er bare ondsinnede rykter på samme måte som ryktene om at det skulle finnes Matrix to og tre, prequels til Star Wars og en Indiana Jones fire.. Pokkern er det du snakker om? Her, Blade 2 og Blade 3 hos amazon.com. De er sonefrie så ingen problemer med å spille de av på en europeisk spiller. Kjøper aldri fra amazon da dem ikke exporterer til norge, eller mitt område. 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Pokkern er det du snakker om? Bare en spøk om elendige oppfølgere til gode filmer. Verden hadde vært et bedre sted hvis de oppfølgerne aldri kom. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Her, Blade 2 og Blade 3 hos amazon.com. De er sonefrie så ingen problemer med å spille de av på en europeisk spiller. Kjøper aldri fra amazon da dem ikke exporterer til norge, eller mitt område. Finnes også på Play.com her: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/6-/Search.html?searchstring=blade&searchsource=2&searchfilters=s{blade}%2bc{600}%2b Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Pokkern er det du snakker om? Bare en spøk om elendige oppfølgere til gode filmer. Verden hadde vært et bedre sted hvis de oppfølgerne aldri kom. Du tar feil. 2 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Her, Blade 2 og Blade 3 hos amazon.com. De er sonefrie så ingen problemer med å spille de av på en europeisk spiller. Kjøper aldri fra amazon da dem ikke exporterer til norge, eller mitt område. Da må jeg neste spørre hvilket område du bor i siden amazon ikke sender til deg. Jeg har vel pluss/minus 1000 ordre hos dem de siste fem årene og de klarer fint å levere til meg. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 18. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Her, Blade 2 og Blade 3 hos amazon.com. De er sonefrie så ingen problemer med å spille de av på en europeisk spiller. Kjøper aldri fra amazon da dem ikke exporterer til norge, eller mitt område. Da må jeg neste spørre hvilket område du bor i siden amazon ikke sender til deg. Jeg har vel pluss/minus 1000 ordre hos dem de siste fem årene og de klarer fint å levere til meg. Telemark HAAAAH! Fant ut at jeg ikke kunne kjøpe fra paypal pga jeg hadde telemark i "region" xD Her, Blade 2 og Blade 3 hos amazon.com. De er sonefrie så ingen problemer med å spille de av på en europeisk spiller. Kjøper aldri fra amazon da dem ikke exporterer til norge, eller mitt område. Finnes også på Play.com her: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/6-/Search.html?searchstring=blade&searchsource=2&searchfilters=s{blade}%2bc{600}%2b Nice, men jeg legger ikke igjen kreditkort infoen på utenlandske sider. Å man kan ikke registrere uten å plotte det inn. Endret 18. juli 2014 av Gintoki Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Er jo ikke noe mindre trygt å legge igjen den infoen hos f. eks amazon enn hos platekompaniet eller komplett eller noen andre norske nettsteder man må betale med kort. Amazon er vel et av de tryggeste stedene man kan handle fra på nett. Har brukt amazon de siste 12-13 årene uten noe som helst tull, servicen dems er rimelig bra for å si det pent hvis det skulle hende noe. Har også handlet fra nettbutikker i Hong Kong, Sør Korea og Australia uten å være nevneverdig bekymret for at jeg legger igjen kortete der. Rimelig sikker på at amazon eller play for den sakens skyld klarer å finne et bortgjemt sted i Telemark også viss de prøver. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Prøve paypalen på Zavvi? http://www.zavvi.com/elysium.search?search=blade Grei frakt også Lenke til kommentar
OPL Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Amazon er verdens største internett forhandler, hvordan kan man tro at det ikke er trygt Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Med kredittkorter det trygt uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå