Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Strekkmerker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det har noe å si for de fleste mannfolk. Mange menn som har det også. Jeg fikk noen på hoftene når jeg var 14-15 år fordi jeg vokste så fort, de ble nærmest usynlige få år etterpå.

Hvis noen ser at du har det og plutselig ikke vil ha deg så har du igrunn bare spart deg bryet med kanskje å bli glad i en slik overfladisk dust :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Strekkmerker kan forekomme av mange forskjellige grunner, og det er helt normalt å få dette som jente når du begynner å bli voksen. Du trenger ikke å være overvektig eller noe sånt.

Hvis du er bekymret for noen synlige strekkmerker du har nå så kan du prøve å få litt sol for å bleke dem, de blekes også naturlig over tid så til slutt vil du glemme at de er der. Slapp av, en selvsikker partner er det mest sexy som finnes :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

hvis du er fit, men har strekkmerker fordi du har trent knebøy og rumpa di er som to appelsiner så kan det sikkert gå greit :p

men seriøst, formen på rumpa er viktigere enn om du har noen strekkmerker, who cares.... kan fjernes med laser mener jeg å kanskje huske å ha sett på tv en gang eller noe i den duren

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...