Øystein.F. Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Ny trailer viser japansk uhygge i Project Zero 5.Blir dette det skumlaste spelet på Wii U? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Kjenner jeg gleder meg, har spilt det første som var ganske intens opplevelse. Har dessverre ikke hatt muligheten til Å prøve resten av serien. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Endelig noe interessant til Wii U, men er det bekreftet at dette også kommer for våre breddegrader ? Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Det har vel skjedd før at spel i Fatal Frame/Project Zero-serien aldri har funne vegen til våre lengdegradar, så her er det berre å krysse fingrane for at Nintendo forstår at me likar asiatisk grøss her òg. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Vel, de tre første kom ut her iallefall, og Project Zero/Fatale Frame serien er ganske populær serie her i Europa, vi får vel bare håpe at vi har en importør her til lands som er villig til å ta det inn når den tid kommer. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Har spilt 2 og 3 og likte dem godt, så fint om dette kommer til Europa og gir meg (nok) en grunn til å kjøpe WiiU... men seriøst, antrekket til hovedpersonen er det mest smakeløse serien har greid å hoste opp til nå. Lenke til kommentar
Vexavi Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Kun for å pirke men... I heimlandet er serien kjend som Fatal Frame, men fekk i staden namnet Project Zero i vestlege strøk. Originalnamnet kjem av at du i spelet må ta bilete av spøkjelsa som terroriserer ditt mentale vel og ve. Det heter Fatal Frame i Amerika, ikke i hjemlandet. I Japan heter spillserien 零(zero). Navnet kommer av ett ordspill da tegnet for zero heter rei, og rei(eller 霊) på japansk betyr ånd. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Håper spillet er meir skrekk enn denne traileren viser. Dette var tafatte greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå