Arodem Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Rad Crew tar for seg de merkeligste kjendisopptredene fra spillverdenen.PODKAST: Rad Crew Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Apocalypse? Menes det Armageddon? Edit: Nnnnope. Apocalypse ja. Aldri hørt om dette, av en eller annen grunn. Endret 17. juli 2014 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Apocalypse? Menes det Armageddon? Edit: Nnnnope. Apocalypse ja. Aldri hørt om dette, av en eller annen grunn. Stemmer det! Et gammelt PS1-spill. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Skuffet over at Burt Reynolds ikke ble nevnt som den beste cameo-en noensinne i Saints Row 3, når dere først kom inn på Saints Row under topp 5-en. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Mener å huske at man kom til level 32 i Doom 2 fra en hemmelig utgang i level 31 (som er det første hemmelige Wolfenstein-nivået). 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Skuffet over at Burt Reynolds ikke ble nevnt som den beste cameo-en noensinne i Saints Row 3, når dere først kom inn på Saints Row under topp 5-en. Jeg tenkte på å inkludere den. Men cameoene i Saints Row 3 og 4 er faktisk for BRA til å være med på denne lista her. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Selvfølgelig er de for bra, men dere har da ikke for vane å alltid holde dere on-topic. Jeg holdt på å dø av latter når man fikk vite at han var med, samt hvor fanboy/girl "The Protagonist" er. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Selvfølgelig er de for bra, men dere har da ikke for vane å alltid holde dere on-topic. Jeg holdt på å dø av latter når man fikk vite at han var med, samt hvor fanboy/girl "The Protagonist" er. Jepp det var konge. Jeg likte også rollene til Keith David og Rowdy Roddy Piper i Saints Row 4, der de basically gjenskapte hele scener av "They Live" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå