Herr Thorsen Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 LG G3 Beat kommer med 5 tommer skjerm og lasersikte.Kompaktutgaven av LG G3 er lansert Lenke til kommentar
matski Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 seriøst? ikke 1080 skjerm? når storebroen har 2k skjerm burde jo mini iallefall ha 1080 2 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 seriøst? ikke 1080 skjerm? når storebroen har 2k skjerm burde jo mini iallefall ha 1080 Det hjelper ikkje når prosessoren er møkk 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) 5" er kompaktutgave ja I det minste er "mini" borte fra navnet. Begredelig at de i hele tatt bruker flaggskipnavnet i slike nilleutgaver av telefonene sine. Endret 17. juli 2014 av Mala 4 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Kompakt og kompakt... Hva er det de tenker på? 2 Lenke til kommentar
Lysvesen Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Hvorfor måtte de nedskalere maskinvaren til Doro-spesifikasjoner. Kunne de ikke bare lagd telefonen mindre for oss som synes 5.5" blir for drøyt? 3 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Etter kjapt overblikk av spesifikasjonene så virker faktisk LG G 2 som et bedre kjøp... Synes egentlig at det er rart at de ikke kommer med mindre utgaver som er "lik" de store. De kunne godt ha kommet med en 5" variant med samme innmat som G3, kanskje ikke helt nødvendig med samme skjerm og 1080p holder der (ser ikke helt poenget med så sykt mye piksler, burde holde med 1080p med skjermer under 5"). Det burde også komme en god mini modell mellom 4"-4,5" som også har tilnærmet like gode specs (kanskje det ikke er mulig på så lite areal?) og skjermen høy oppløst (1080p eller deromkring, i verste fall 720p hvis det er 4"). Lenke til kommentar
KongenLars Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Etter kjapt overblikk av spesifikasjonene så virker faktisk LG G 2 som et bedre kjøp... Synes egentlig at det er rart at de ikke kommer med mindre utgaver som er "lik" de store. De kunne godt ha kommet med en 5" variant med samme innmat som G3, kanskje ikke helt nødvendig med samme skjerm og 1080p holder der (ser ikke helt poenget med så sykt mye piksler, burde holde med 1080p med skjermer under 5"). Det burde også komme en god mini modell mellom 4"-4,5" som også har tilnærmet like gode specs (kanskje det ikke er mulig på så lite areal?) og skjermen høy oppløst (1080p eller deromkring, i verste fall 720p hvis det er 4"). Ulempen med G2 er at den mest sannsynlig ikke kommer til å få noen flere oppdateringer. Jeg forstår ikke hvorfor disse kompaktmodellene skal ha så dårlige specs... Er jo 2 år gammel innmat?! Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Ulempen med G2 er at den mest sannsynlig ikke kommer til å få noen flere oppdateringer. Jeg forstår ikke hvorfor disse kompaktmodellene skal ha så dårlige specs... Er jo 2 år gammel innmat?! Det spørs hvor mye oppdateringer en dårlig "mini" modell vil få oppdateringer. Kan ikke si at jeg har følgt med så mye hvor god LG er til å oppdatere modellene sine, men jeg vil heller ha satset på en G2 enn G3 "crap" Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 G2 er jo genial i forhold til denne. Billig er den også. Nei, trodde mobilbransjen våknet litt da Sony lanserte Z1 Compact. Der fikk man en supermobil i "mini"-format. Nå gleder jeg meg til neste Compact, for jeg er lei av de altfor store mobilene, og LG/Samsung/HTC sine mini-modeller er jo ytelsesmessig ganske håpløse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg