GameFace Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 har lyst på en litt mindre pc, da falt valget på barebone...vet ikke hvilken som er best men dn skal brukes til film/musikk å litt spilling. ikke noe budsjett bare d ikke blir altfordyrt... har en pc fra før av men vet ikke hvilke deler jeg kan bruke i barebone(p.g.a størrelsen på kassa) så hvis noen hadde giddi å hjulpet mg me å sette sammen de rette delene hadde d vært fint. dette oppstett har jeg: abit nf7-s,corsair 3500 256mb(har tenkt til å kjøpe mer)3 hdd, der en er s-ata,asus 128mb grafikkort, nettverkskort har jeg, 1xbrenner1xdvd-rom, har tenkt til å kjøpe dvd-brenner(smart me alt i ett) til uka... diskett stasjon self., 4xvifter(skulle hatt dem litt mer lydløse) den må ha mulighet for flere harddisker.. enten externe eller interne.. den psu jg har vil jg gjene bruke i barebone`n hvis d er mulig. takk på forhånd! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Du har nok bommet litt. Barebone er med kabinett, hovedkort, strømforsyning, kjøleløsning for cpu og ofte med integrert skjermkort, men mulig for vanlig agp-kort. Hovedkortet kan du altså bare glemme. Å kjøpe brikker som skal tåle skikkelig overklokking blir killoff på barebone, da de ikke er egnet til overklokking. Kjøp heller en 512MB twinmos brikke. Feks denne: Denne Et fint oppsett er å sette inn en amd xp2500 prosessor, en 512MB twinmosbrikke, en 160gb harddisk og en dvdbrenner. Du har kun plass til en cd/dvd-rom, så siden du ønsker dvd-brenner kan du likegodt kjøpe det med en gang. Sett inn et skjerkort etter lommeboken, og naturligvis trenger du skjerm, mus og tastatur. Da har du en flott pc. Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 oki, takk for kjapt svar. får se hva jeg gjør... skulle gjerne hatt usb 2 å mulighet for å bruke de 3 harddiskene jeg har fra før men... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 skulle gjerne hatt usb 2 å mulighet for å bruke de 3 harddiskene jeg har fra før men... Shuttle'en jeg linket til har flere usb2.0 porter, så det er ikke noe problem det. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg ville valgt Shuttle SB65G2... Her har du linken og varenummer fra komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=1&s=pl VARENUMMER: 121206 Den er beregnet for gamere og overklokkere Mvh. Ole Martin Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Omiro skrev: Skrevet: 24 Okt 2003 15:53 Tittel: Jeg vet en Barebone -------------------------------------------------------------------------------- Jeg ville valgt Shuttle SB65G2... Her har du linken og varenummer fra komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=1&s=pl VARENUMMER: 121206 Den er beregnet for gamere og overklokkere Mvh. Ole Martin nå er det bare det at gutten skal ha AMD da? hehe Lenke til kommentar
bambam Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Ville ventet på FX shuttlen som kommer i nermeste tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå