AfterGlow Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 «Kindle Unlimited» blir Amazons nye abonnementstjeneste,Nettgigant jobber med «Spotify» for e-bøker Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Kult! Problemet med en slik business strategi er jo at folk som meg, som leser haugtreigt, vil jo gå i kraftig minus om jeg skal betale 60,-/mnd for bøker. Unntaket blir jo da lydbøker, vel og merke. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 mbergersen, det spørs vel på hvor nye bøker de tilbyr også.. Om man får ferske titler kan du fort gå I null på å lese en bok på 2 måneder Ellers virker det supert, bare utvalget er spennende fremfor å kun være stort... 1 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Jeg bruker kun kindle nå og betaler for enkelttitler, dette kan bli bra 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Bra at papir er på vei ut, men skummelt at Amazon skal bli en mastodont på dette. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Tjah, kunne jeg fått kindleversjon av skolebøkene, så blir det jo $120/år (Altså ~750 NOK) Noe som tilsvarer prisen for litt over en av bøkene jeg kjøper til skolen i halvåret. (Bruker vel ca 1200.- i bøker i halvåret) Så hvis man kan få tak i skolebøker etc. så hadde dette vært gull for studenter. Minuset er jo hvis det er åpen bok eksamener og man ikke får ta med kindle/ipad og må kjøpe de fysiske eksemplarene uansett. Endret 17. juli 2014 av Lock-Aze Lenke til kommentar
knuterikb Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Amazon-selskapet Audible har da hatt dette lenge - for lydbøker ihvertfall Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Har vi ikke hatt denne tjenesten i over 1000 år i form av bibliotek? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Joda, men den store nyheten er at nå skal man betale og låses inn i Amazons grep. De ignorante forblir ignorante. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Joda, men den store nyheten er at nå skal man betale og låses inn i Amazons grep. De ignorante forblir ignorante. En skulle tro at digitale bøker er en bransje med såpass lave inngangsbarrierer at Amazon vil få det vanskelig med å utnytte eventuell markedsmakt? Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Sendrektighet fra norsk forlag har gitt Amazon alle muligheter til å gjøre det de gjør å oppnå deres posisjon. Jeg applauderer ikke alt som er amerikansk, men at de er et framoverlent folke er helt klart. Da blir det smulene igjen til de med bremsene på. Trist, men kanskje sant!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå