Abnorm Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Blir ikke rik av en uføretrygd, så jeg trenger jobbforslag som kan generere 4-5000 i måneden. Fint om jobben er noe fleksibel og med lite sosial omgang. Lenke til kommentar
tvv Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Blir ikke rik av en uføretrygd, så jeg trenger jobbforslag som kan generere 4-5000 i måneden. Fint om jobben er noe fleksibel og med lite sosial omgang. Synd og trist at du er ufør, og det er vel heller ikke meningen man skal bli rik av det! Tror det er mange som vil ha en fleksibel jobb som gir 4-5000 i mnd også blant folk som er friske. MEN er du ikke så syk at du IKKE kan jobbe da - er ikke det greia med uføretrygd? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Blir ikke rik av en uføretrygd, så jeg trenger jobbforslag som kan generere 4-5000 i måneden. Fint om jobben er noe fleksibel og med lite sosial omgang. Hm, hvorfor er du uføre trygdet om du kan jobbe? Hva med å høre med NAV? De kan sikkert hjelpe deg med en slik ordning. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Ellers er det jo greit å vite hvorfor du er ufør. Sitter du i rullestol er kanskje ikke lager-arbeider riktig stilling. Lenke til kommentar
neutrality Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Lite sosial omgang betyr antakeligvis psykiske problemer slik som angst/depresjon/personlighetsforstyrrelse osv, og da er det viktig at man får styre selv etter egen terskel. Om du har sertifikatet (og råd) så kan du jo kjøpe kassebil til 15-20 lapper og starte enkeltmannsforetak, se om du får noen oppdrag og ta papirarbeidet som fremtidsrettet personlig utvikling 1 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 18. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Lite sosial omgang betyr antakeligvis psykiske problemer slik som angst/depresjon/personlighetsforstyrrelse osv, og da er det viktig at man får styre selv etter egen terskel. Du er på rett spor, nærmere bestemt Asperger Syndrom. Blir ikke rik av en uføretrygd, så jeg trenger jobbforslag som kan generere 4-5000 i måneden. Fint om jobben er noe fleksibel og med lite sosial omgang. Hm, hvorfor er du uføre trygdet om du kan jobbe? En uføretryd er en ordning som skal sikre en økonomisk trygghet for vanskeligstilte personer. Personer som ikke har en normal arbeidsevne og som gjør det vanskelig for en arbeidsgiver å ansette. Endret 18. juli 2014 av frecjoha Lenke til kommentar
aguf Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Hei Aborm! Sjekk ut denne siden, kanskje den kan hjelpe deg. http://aspergerbedriftene.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå