Civilix Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 er ikke å benekte at samtalen tar et aldri så lite hopp når man kan presentere noe respektabelt som yrke, det samme gjelder til damer også sånn for meg, hvis jeg møter ei fin ei som jobber som frisør eller i butikk eller noe så tenker jeg litt sånn "okei, vi kan knulle", hvis jeg møter ei som har utdannelse, helst 5 år og god jobb så tenker jeg "halloen du, hvem har vi her?, mor til mine barn montro?" Anonymous poster hash: 251b2...716 Det finnes alltids unntak, jeg selv må si jeg blir mindre imponert over høy utdannelse men finner det veldig sexy med en kvinne som er smart og kansje også forstår litt logikk.Men vi må da forstå at dette er avvik, når vi ser på de store tallene viser de noe annet. Menn har en vane for å velge kvinner fra en "lavere klasse"(sosial/økonomisk). Kvinner har en vane for å velge bort menn fra en "lavere klasse". For menn er det ensomt på bunnen, for kvinner er det ensomt på toppen. Så når en økonomisk stabil mann og en kvinne som jobber i kassa på rema blir sammen betyr ikke det at han utnytter henne eller at hun er en golddigger, det er bare naturlig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Det er vel nok for de fleste at motparten kan tilby velstand, ikke luksus. At en kvinne har god utdanning og jobb kan være et viktig punkt. Du kan gjøre bedre enn en 200 SX om du er meta-autofil. Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Men nå nylig fikk han kjerra si, en Nissan SX200, ut på veiene, og jeg satt på, drittsexy bil - og etter det så fikk jeg et utroolig crush på han. Synes bare det er helt ulogisk at det skjer? Rart at ingen har skjønt at du er den stolte eier av en Nissan SX200 ... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Det høres ut som bilen kan ha bidratt, ja. Damene løper ikke etter meg når jeg kjører mammas cabriolet, men det er vel annerledes når man er punker og kjører Nissan. Som en kommentar til et innlegg på forrige side kan jeg fortelle at jeg også har god lønn og mye penger, men det synes dessverre ikke når de står på sparekontoen. Han som bruker penger er ikke nødvendigvis han som har penger. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Anonymous poster hash: 12514...b82 Jeg tenker bare..... Fy faen.... Normale folk får vel ikke chrus på noen pga materielle goder.... Jeg tenker bare..... Fy faen.... Normale folk svarer vel ikke hverandre slik... Tenker bare at jeg igrunn gir ganske kraftig faen. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Anonymous poster hash: 12514...b82 Jeg tenker bare..... Fy faen.... Normale folk får vel ikke chrus på noen pga materielle goder.... Jeg tenker bare..... Fy faen.... Normale folk svarer vel ikke hverandre slik... Tenker bare at jeg igrunn gir ganske kraftig faen. Tenker bare at det er i grunn ganske tydelig. Flott at du er stolt av dine mangler... Lenke til kommentar
Superby Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Etter det jeg forstår så er TS forelsket i en bil? Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Nei, det er TS som har anskaffet denne automobilen, og drømmer håpefullt om at den drar damer. Lenke til kommentar
gem3 Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 ser ut som ts er i ferd m å bli gjennomskua no, de siste brikkene faller vel snart på plass Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 Nei, det er TS som har anskaffet denne automobilen, og drømmer håpefullt om at den drar damer. Hva i all verden? Anonymous poster hash: 12514...b82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå