tom waits for alice Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Jeg har jo lyst å knulle duden, fordi han er råsexy i den bilen rett og slett Sikker på at du ikke bare er en lønnlig drøm oppe i SX-eierens hode da? Geir 2 Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Velg heller den som kan kjøre bil, i steden for bare og se BRA ut! da slipper du rullestol eller verre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 tror ikke det er helt normalt, men samtidig kan jeg kjenne meg litt igjen i at menn blir mer tiltrekkende med penger #golddigger 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Wtf? Jeg har jo lyst å knulle duden, fordi han er råsexy i den bilen rett og slett Fyren ser eksakt likedan ut, som du ikke syns er noe. Det er noe denne har som plutselig liksom gjør han sexy. Om det er penger, bil, båt eller annet, så er det altså ikke fyren som plutselig har blitt mer sexy. Som du sa selv, sexy bil. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2014 Jeg har jo lyst å knulle duden, fordi han er råsexy i den bilen rett og slett Sikker på at du ikke bare er en lønnlig drøm oppe i SX-eierens hode da? Geir Jeg skjønte ikke den, kan du omformulere? Anonymous poster hash: 12514...b82 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2014 Rimelig vanlig at kjerringer går etter gutter med fine/dyre biler eller mye penger. Det er strengt tatt SVÆRT få jenter som hadde takket nei til å sitte i en Lambo eller Ferrari om de fikk tilbud. Det er ganske simpelt. Jenter er generelt sett møkk dum, og de må henge seg på en fyr med penger fordi de selv ikke vet hva de skal gjøre med livet sitt. Sånn er det bare. Kvinnfolk er kun til å pules og lage mat. Det høres diskriminerende ut, men det er fakta. Jentene vil aldri godta en "average joe" som tar buss til den underbetalte butikkjobben sin hver dag. Isåfall må han være ripped/muskuløs. Trikset for å få damer er å enten ha penger/dyre ting eller å se bra ut. Dessuten, hvor lenge varer det gjennomsnittlige forhold? 2-3 år? Hva er vitsen med å bruke masse utgifter på et kvinnfolk når man kan gå på byen for et one night stand. Det er jo ingenting fornuftig som ramler ut av kjeften på kvinnfolk, med mindre de er godt voksne (30+) og masse livserfaring. Da går det i det minste ann å ha en vanlig og intellektuell samtale med vedkommede. Anonymous poster hash: ad355...1d2 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Rimelig vanlig at kjerringer går etter gutter med fine/dyre biler eller mye penger. Det er strengt tatt SVÆRT få jenter som hadde takket nei til å sitte i en Lambo eller Ferrari om de fikk tilbud. Det er ganske simpelt. Jenter er generelt sett møkk dum, og de må henge seg på en fyr med penger fordi de selv ikke vet hva de skal gjøre med livet sitt. Sånn er det bare. Kvinnfolk er kun til å pules og lage mat. Det høres diskriminerende ut, men det er fakta. Jentene vil aldri godta en "average joe" som tar buss til den underbetalte butikkjobben sin hver dag. Isåfall må han være ripped/muskuløs. Trikset for å få damer er å enten ha penger/dyre ting eller å se bra ut. Dessuten, hvor lenge varer det gjennomsnittlige forhold? 2-3 år? Hva er vitsen med å bruke masse utgifter på et kvinnfolk når man kan gå på byen for et one night stand. Det er jo ingenting fornuftig som ramler ut av kjeften på kvinnfolk, med mindre de er godt voksne (30+) og masse livserfaring. Da går det i det minste ann å ha en vanlig og intellektuell samtale med vedkommede. Anonymous poster hash: ad355...1d2 Høres ut som du har kjempegod erfaring når det gjelder dating og kvinnfolk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 høres ut som du er vant med å bli avvist av kvinner og bærer nag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 helt greit for meg om hu blir sammen med han, da slipper jeg ihvertfall å komme bort i sånne mennesker. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2014 Det er jo ingenting fornuftig som ramler ut av kjeften på kvinnfolk Kun om de blowjobber deg? Anonymous poster hash: 12514...b82 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 er du jente eller gutt*?? det høres ut som ei jente Lenke til kommentar
mund Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 på språket høres d ut som en gutt, men men.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) *https://www.youtube.com/watch?v=0iyeUcFKRv4 Staged. Han har visstnok brukt samme dama i andre videoer. Geir Endret 17. juli 2014 av tom waits for alice Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Fyren er jo den samme, så her vil du bare ha mattrealistiske ting for å vise deg fram for andre. Du vil de skal se deg. Ikke ulikt hva horer gjør - tjener penger slik at de kan kjøpe det de vil og føle seg vel med mattrealistiske ting. Wtf? Jeg har jo lyst å knulle duden, fordi han er råsexy i den bilen rett og slett Anonymous poster hash: 12514...b82 go for it! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2014 Penger og høy utdannelse gjør mannen enda mer attraktiv enn det han er fra før av. Hilsen jente Vet i hvert fall at jeg skal gifte meg med en helst rik mann + (MÅ ha høy utdanning) Anonymous poster hash: 2df4a...18d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2014 Penger og høy utdannelse gjør mannen enda mer attraktiv enn det han er fra før av. Hilsen jente Vet i hvert fall at jeg skal gifte meg med en helst rik mann + (MÅ ha høy utdanning) Anonymous poster hash: 2df4a...18d Hahahaha, jeg datet en fyr en gang som jobba på meny, sa seg selv at det ikke ble mye skitne laken av det (var veldig turnoff). Så ble ferdig med han raskt Anonymous poster hash: 12514...b82 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2014 er ikke å benekte at samtalen tar et aldri så lite hopp når man kan presentere noe respektabelt som yrke, det samme gjelder til damer også sånn for meg, hvis jeg møter ei fin ei som jobber som frisør eller i butikk eller noe så tenker jeg litt sånn "okei, vi kan knulle", hvis jeg møter ei som har utdannelse, helst 5 år og god jobb så tenker jeg "halloen du, hvem har vi her?, mor til mine barn montro?" Anonymous poster hash: 251b2...716 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Bryr meg null nix om utdannelse, men så det er sagt, mange jenter blir vasse i bena av mitt yrke. Synes det er litt merkelig Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg kunne aldri blitt sammen med ei jente som var butikkmedarbeider, sykepleier, frisør eller noe annet nedverdigende drittyrke.. Utrolig turn-off.. Anonymous poster hash: ad355...1d2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå