Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

lyst på fyr pga bilen hans?

Anbefalte innlegg

Jeg har en kompis som jeg har kjent noen år, kontakten har ikke alltid vært like nær, men har alltid sett på ham som kun en kompis siden han ikke er min type sånn rent overfladisk (hanekam, punkdude, sånn jeg ikke egentlig liker), og har stort sett forskjellige interesser. Men nå nylig fikk han kjerra si, en Nissan SX200, ut på veiene, og jeg satt på, drittsexy bil - og etter det så fikk jeg et utroolig crush på han. Synes bare det er helt ulogisk at det skjer?

Nå tar jeg meg selv i å fantasere om han liksom, og når vi snakker sammen på messenger osv, så blir jeg helt vill når han sier noe.

er dette "normalt"?

Anonymous poster hash: 12514...b82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*200SX.

Ja og nei - det er ikke "normalt" å falle for noen man ikke er tltrukket av hverken kroppen eller hodet til - men det er også ekstremt normalt at jenter faller for gutter med penger/bil/makt etc.

Det er mang en kar på bygda som aldri ville få tatt i en jevnaldrende med ildtang, men når han blir 18 og har egen volvo, DA blir plutselig småripsene interessert.

Sånn har det alltid vært, men ikke spør meg hvorfor - det bryter med all sunn fornuft.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg går ut fra at du ikke er spesielt gammel?

Høres ut som en tenåring sin første crush -mentalitet, som finner alt mulige rare ting for sexy.

Ting stabiliserer seg vel ofte litt etter hvert og blir (forhåpentligvis) noe mer fornuftig når man kanskje har vært borti en smell, samt blir litt eldre og mer moden for et skikkelig forhold. :wee:

Flaks for meg, for ellers hadde jeg tvilsomt hatt noen kjæreste om dette var normalt, da busskort generelt sett er lite sjarmerende transportmiddel. :ph34r:

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Tenk at du velger en av landets 4 største byer, så kjører du fra sentrum og ut av byen i 20 minutter. Tenk så at du setter en passer med nåla i sentrum av byen, og slår en sirkel med radius *sentrum > der du er etter å ha kjørt i 20 min*. Så slår du en slik sirkel rundt landets 4 største byer. Dette er vanlig, i hele landet, foruten innenfor disse 4 sirklene.

Men seriøst, damer elsker penger og ting som gjør en mann "bedre enn andre menn", være det at han er flink til å spille fotball, har fin bil, er rik osv..... det er helt vanlig. Kjør på, han liker sikkert deg også :)

Men, når du bli lei av bilen, så blir du lei av fyren også :p

Endret av Henrik2k
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå tar jeg meg selv i å fantasere om han liksom, og når vi snakker sammen på messenger osv, så blir jeg helt vill når han sier noe.

Say what?! Trodde Messenger var ut for lengst jeg.

Facebook sin app for chatemenyen heter vel også messenger. Den er litt mer brukt i dag for å si det sånn. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har en kompis som jeg har kjent noen år, kontakten har ikke alltid vært like nær, men har alltid sett på ham som kun en kompis siden han ikke er min type sånn rent overfladisk (hanekam, punkdude, sånn jeg ikke egentlig liker), og har stort sett forskjellige interesser. Men nå nylig fikk han kjerra si, en Nissan SX200, ut på veiene, og jeg satt på, drittsexy bil - og etter det så fikk jeg et utroolig crush på han. Synes bare det er helt ulogisk at det skjer?

er dette "normalt"?

Jeg tenker bare..... Fy faen.... Normale folk får vel ikke chrus på noen pga materielle goder....

Lenke til kommentar

Jeg tenker bare..... Fy faen.... Normale folk får vel ikke chrus på noen pga materielle goder....

Jeg tenker bare..... Fy faen.... Normale folk svarer vel ikke hverandre slik...

Endret av Joey1313
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fyren er jo den samme, så her vil du bare ha mattrealistiske ting for å vise deg fram for andre. Du vil de skal se deg.

Ikke ulikt hva horer gjør - tjener penger slik at de kan kjøpe det de vil og føle seg vel med mattrealistiske ting.

Wtf? Jeg har jo lyst å knulle duden, fordi han er råsexy i den bilen rett og slett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...