.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) Når jeg skal spille spill fra uPlay (watch dogs og fc3) får jeg hele tiden opp denne feilmeldingen hver gang og spillet lukkes bare ned. Jeg har oppdatert skjermkortet mitt med den nyeste driver. Noen som vet hva problemet er? Endret 16. juli 2014 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
Radford Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Skjer det kun med spill du starter gjennom Uplay? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 Skjer det kun med spill du starter gjennom Uplay? Ja. Lenke til kommentar
Radford Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Det første jeg ville ha forsøkt er og avinstallere både uplay, alle spill samt grafikkdriver igjen og installere alt på nytt. Jeg gjorde et kjapt googlesøk og fant en tråd der noen hadde et lignende problem, for han løste det seg ved å gjøre nettopp det: http://www.gamefaqs.com/boards/673019-watch-dogs/69322191 Endret 17. juli 2014 av Radford Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2014 Ok, takk. Skal prøve det og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå