Patrick123 Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) Jeg har hatt min ASUS S56C i ca. 2 år og er veldig fornøyd, aldri vært problemer. Nå derimot, har det blitt et problem med lyden. Jeg får ikke lyd ut av høytalerne uansett om jeg bruker øretelefon eller ikke. Det bruker å fungere dersom jeg slår den av og så på igjen, men kun til jeg lukker igjen lokket. Da er vi tilbake til det samme. Dersom jeg øker volumet med tastene, så øker den ennå med ett hakk når jeg trykker en gang på ned-tasten. Det samme gjelder det omvendte, trykker jeg først ned så går den ned ett hakk når jeg først trykket på +-tasten igjen. Jeg må også trykke 3 ganger for å få dempe lyden helt (ikke at det trengs...) Sikkert en elendig forklaring, men kan dette være et driver-problem? Jeg syns å huske at det begynte en gang etter at jeg dro ut pluggen til øretelefonene etter at jeg hadde slått av maskinen. Jeg har ikke installert Windows 8.1 (har 8), men skal prøve det. Om ikke så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... PS: Når jeg slår den på eller når jeg åpner lukker skjermen og så åpner den igjen, så fungerer lyden som normalt. Etter en stund, derimot, blir den borte. Det skjer ikke noe med maskinen, men 5-10 minutter etter at den er slått på er problemet tilbake igjen. Endret 17. juli 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå