Aaxxandum Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Vil bare anbefale dette spillet på det varmeste for alle old school RPG'ere der ute. Greenlit på steam for ikke altfor lenge siden. Pris: 4.49euro Om ikke det er de best brukte pengene jeg har brukt på Steam så er det vertfall ikke langt unna , 3 dager etter kjøp så har jeg i følge Steam brukt 26 timer på dette spillet , kan kanskje trekke fra 1-2 timer med spising , røke-pause etc... Minner om old school Final Fantasy. Sorry , jeg ikke kan beskrive det bedre , men jeg suger å beskrive ting og tang , så om dere er intressert sjekk youtube eller twitch for ingame footage. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Enig, veldig avhengighetsskapende spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Wow, ditt første innlegg på hw.no siden du registererte deg i 2012. Du må virkelig elske dette spillet. Kanskje jeg skal ta et titt på det. Endret 17. juli 2014 av Kron Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Må jeg virkelig ha steam for å spille dette? Jeg Finner ingen andre betalingsmetoder. Jaja, jeg får vell krype til korset. Lenke til kommentar
Aaxxandum Skrevet 18. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2014 Har aldri vært den store forum posteren , så skriver ikke noe på forums som regel med mindre jeg har noe å si. Altformange allerede som poster bare for å poste. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå